در قسمت های اول و دوم این مقاله، ۶ مرحله از طراحی حرفه ای سایت را تشریح کردیم. طراحی‌سایت حرفه ای تاثیر زیادی در رشد و توسعه کسب و کار دارد. بازدیدکنندگان سایت در صورتی که با یک وب سایت غیر حرفه ای و معمولی مواجه شوند آنرا بلافاصله ترک می کنند. از اینرو دقت لازم در طراحی وب سایت با کیفیت بالا ضروری است. برای سفارش طراحی سایت خود می توانید از شرکتهای فعال در این زمینه بهره برده و یا اینکه خود به توسط نرم افزارهای ساخت وب سایت به ایجاد وب سایت اقدام کنید. اگر چه اعتقاد داریم که برای سایتهای بزرگ و حرفه ای نیاز به سفارش طراحی سایت به شرکتهای معتبر است. در ادامه سایر مراحل در طراحی وب سایت را تشریح می کنیم.

آموزش طراحی سایت

مراحل طراحی‌سایت حرفه ای

پس از طراحی و آماده سازی سایت نوبت به مراحل پایانی طراحی‌سایت می رسد. کلیه سایت‌های حرفه ای دو مرحله پایانی را بطور دقیق اجرا نموده و پس از راه اندازی وب سایت، فرآیند تجزیه و تحلیل و اصلاح مشکلات جهت بهبود سایت ادامه می‌یابد. در ادامه سایر مراحل را تشریح می کنیم.

  • راه اندازی و رونمایی از سایت

قبل از رونمایی رسمی سایت بهتر است ابتدا نسخه آزمایشی آنرا به نمایش بگذارید. از دوستان، خانواده،‌ آشنایان و نزدیکان خود بخواهید که سایت را بررسی و مشکلات احتمالی را گزارش کنند. در راه اندازی آزمایشی موارد متعددی را بررسی کنید. اینکه کلیه لینکها به خوبی کار می‌کنند، محتوای سایت دست یافتنی و خواندنی است، طراحی سایت حرفه ای است به عبارتی با انواع دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ سازگاری دارد یا خیر و در نهایت سرعت سایت و انتقال به صفحات مطلوب است یا خیر (نباید سرعت انتقال به صفحات بیش از ۵ ثانیه باشد) را در راه اندازی آزمایشی بررسی کنید.

  • تجزیه و تحلیل و اصلاح سایت

شما در مرحله آخر قرار دارید. سایت شما راه اندازی شده و مشکلی نداشته است. مرحله آخر طراحی سایت به تجزیه و تحلیل مستمر وب سایت و تلاش در جهت اصلاح و بهبود آن است. اغلب پلتفرم ها دارای تجزیه و تحلیل های خاصی بوده و یا حداقل یک نرم افزار برای آنالیز دارند که می‌توانید آنرا نصب کنید. می توانید سایت خود را به گوگل آنالیتیکس متصل نموده و اطلاعات مفیدی از آن کسب کنید. اینکه چند بازدید انجام شده، مدت زمان بازدید هر صفحه چقدر است، پهنای باند و نسبت معکوس را می توان از گوگل آنالیتیکس بدست آورد. این اطلاعات موجب بهبود رتبه و سئو سایت شما می شود و در طراحی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است.

سفارش طراحی سایتسفارش طراحی‌سایت در پویا آرت

 پویا آرت مجری تخصصی طراحی و راه اندازی سایت های حرفه ای است. اگر برای کسب و کار خود نیاز به یک سایت حرفه ای دارید، کارشناسان مجرب طراحی وبسایت پویا آرت در کمترین زمان و با بهترین قیمت سایت مورد نظر شما را طراحی می کند. طراحی سایت حرفه ای نیاز به رعایت کامل اصول طراحی و سئو سایت دارد تا بهترین نتیجه را در بر داشته باشد.      

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...