web development

طراحی سایت (Web Design)

طراحی سایت حرفه ای

توسعه وب از جمله کارهایی است که، در ایجاد و طراحی وب سایت برای اینترنت (شبکه جهانی وب) یا اینترانت (یک شبکه خصوصی) انجام می‌شود. ما این تخصص را داریم که کلیه خواسته‌ها و الزامات ممکن اعم از معماری نرم‌افزار، بک‌اند، فرانت‌اند، اپلیکیشن و توسعه برنامه را برآورده کنیم و هر طراحی گرافیکی را به کوچکترین جزئیات (وب سایت‌، برنامه‌، فروشگاه‌ وب و برنامه‌ وب) توسعه دهیم.

برخی نمونه‌های طراحی سایت

ما سیستم‌هایی را انتخاب می‌کنیم که به بهترین وجه متناسب با اهداف آنلاین و فناوری موجود کسب و کارها با کاربران شما باشد.

از مشاوره تا پشتیبانی سایت

در مشاوره، ما انتخاب می‌کنیم که چه نقشی را در فناوری ایفا می‌کنیم. ما آن را از A تا Z برای شما ترتیب می‌دهیم، یا فقط توصیه می‌کنیم که چگونه می‌توانید چشم‌انداز آنلاین خود را بهبود بخشیده و گسترش دهید.

این همکاری پس از پایان کار متوقف نمی‌شود. ما دوست داریم محصول نهایی را حفظ کنیم، یا آن را سازماندهی کنیم.

پروژه های طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت توسط پویاآرت دارای خدمات نگهداری و پشتیبانی فنی سالیانه بوده که باعث می‌شود نگرانی‌ها از بابت مشکلات امنیتی و هک سایت، از دست رفتن اطلاعات و بطور کلی شرایطی که منجر به پرداخت هزینه گزاف طراحی مجدد سایت شود، پوشش داده شود. پشتیبانی فنی خدمات و نگهداری سایت‌ها٬ یکی از اصول منحصر بفرد  پویاآرت می‌باشد که متفاوت از نحوه عملکرد دیگر شرکت‌ها است.

طراحی سایت

بر سه دسته هستند:

۱. سایت‌های نوع اول مانند کاتالوگ‌های تصویری هستند که محصول و یا خدمات شما را به خوبی نمایش می‌دهند و تمام پروژه های انجام شده توسط تیم طراحی وب سایت ریسپانسیو  – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت می‌باشد. با افزایش بازدیدکنندگان امکان درخواست خرید از خدمات و محصولات شما را افزایش می‌دهند.
این مدل سایت‌ها ارزان‌ترین و راحت‌ترین نوع می‌باشند.
۲. سایت‌های نوع دوم علاوه بر امکانات نوع اول امکان درخواست خرید توسط مشتری روی سایت را هم دارا می‌باشد و همچنین بخشی به‌عنوان ارتباط با مشتریان نیز ایجاد می‌گردد. در این نوع سایت‌ فروشگاهی نیاز هست که مجوزهای خاصی اخذ شود مانند درگاه بانکی و غیره
۳. سایت نوع سوم سایتی است که دو نوع قبلی را شامل می‌شود. در حالی‌که امکانات کامل‌تر از قبیل مدیریت مشتریان، باشگاه مشتریان و هم‌چینین توسعه اپلیکیشن را دارا می‌باشد، البته این نوع در موارد خدمات بزرگ‌تر معنی پیدا می‌کند. در واقع یک پرتال حرفه‌ایی خواهد شد.

مراحل خدمات طراحی سایت

در حالی‌که پروژه‌های قیمت ثابت در صنعت ما بی‌نظیر نیستند؛ بیشتر آژانس‌های توسعه برای زمان هزینه می‌کنند.
اگر کارها از آنچه انتظار می‌رود بیشتر طول بکشد، این هزینه را به مشتری خود منتقل می‌کنند.

ما هر آنچه را طراحی می‌کنیم می‌سازیم.

 ما اعتقاد داریم که هر پروژه‌ای که انجام می‌دهیم، با مشارکت با مشتریان انجام می‌گیرد. بنابراین، ما بر اساس قیمت ثابت کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر دو طرف ما در مشارکت وجود دارند، ما برای بودجه و برنامه خود انگیزه می‌دهیم.

برای ما در پویاآرت، این مسئله است که ما می‌توانیم بازده مثبتی را برای مشتری خود ارائه دهیم. هر روز، عملکرد تولید سایت و فعالیت بازاریابی خود را برای مشتریان کنترل می‌کنیم. برای بهینه‌سازی بهتر از طرف آن‌ها تغییراتی را نیز ایجاد می‌کنیم. هم‌چنین می‌دانیم که باید هزینه بازاریابی صرف‌شده به‌صورت آنلاین را به حداکثر برسانیم.

قیمت طراحی سایت

پیاده‌سازی به مدت ۲۰ روز (A)

      شروع قیمت از ۵.۵ میلیون تومان

  • استفاده از رابط کاربری منحصربفرد (UX/UI)
  • نمایش تصاویر (گالری)
  • نمایش محصولات
  • پیاده‌سازی سایت بر اساس استاندارد سئو
  • دارای پنل ادمین Dynamic
  • دارای بخش مجله
  • ایجاد بخش‌های استاندارد

پیاده‌سازی به مدت ۳۵ روز (B)

      شروع قیمت از ۱۲.۵ میلیون تومان

  • تمام موارد A
  • نمایش فیلم و تیزر محصولات
  • امکان ثبت‌نام مشتریان و ذخیره در دیتابیس
  • راه‌اندازی زیر ساخت‌های فروشگاه آنلاین
  • ارسال Notification برای ادمین سایت
  • امکان چت آنلاین مشتریان
  • غیره …

پیاده‌سازی به مدت ۵۰ روز کاری (C)

      شروع قیمت از ۲۲.۵ میلیون تومان

    • تمام موارد A+B
    • سئو سایت فروشگاهی
    • دارای باشگاه مشتریان انحصاری
    • راه‌اندازی سامانه‌ مدیریت ارتباط با مشتریان
    • سامانه فروشگاه مجازی
    • دارای پنل کاربری برای مشتریان
    • ایجاد زیرساخت تبدیل به اپلیکیشن موبایل
    • غیره …

سوالات متداول مشتریان

آیا سایت طراحی شده در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. با توجه به اینکه در شرکت پویاآرت طراحی سایت به صورت داینامیک انجام می‌شود امکان آپدیت و ارتقا سایت در آینده نیز وجود دارد.

طراحی سایت داینامیک چیست؟

در زمان طراحی سایت داینامیک انعطاف‌پذیری لازم برای قسمت‌های مختلف سایت در نظر گرفته می‌شود تا مدیر سایت بر اساس نیاز و سلیقه خود قادر به ایجاد تغییر و ویرایش در قسمت‌های مختلف سایت باشد.

آیا بعد از اتمام طراحی سایت توسط شرکت پویاآرت ویرایش سایت توسط مشتری امکان پذیراست؟

بله. امکان ویرایش قسمت‌های مختلف سایت توسط مشتری وجود دارد. بدین منظور یک مطلب آموزشی برای مشتریان سایت اختصاصی، توسط شرکت پویاآرت تهیه و ارائه می‌گردد تا مشتری بتواند تغییرات لازم را شخصا اعمال کند.

آخرین مقالات طراحی سایت

طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران در اصل با طراحی سایت در شهری دیگر متفاوت نیست، تنها تفاوت در فن‌آوری‌هایی است که به کار می‌رود. همچنین تفاوت دیگری که طراحی سایت تهران را متمایز کرده است، بازار وسیع و پر از رقابتی است که در کلان شهری مثل تهران وجود دارد. پویاآرت با بیش از سال‌ها تجربه کاری، […]

طراحی سایت حرفه ای

طراح سایت حرفه ای بایستی ابتدا توانایی تجسم کردن ظاهر سایت را داشته باشد. سپس همراه بررسی کارایی سایت و به کارگیری ابزارهای گرافیکی مانند ساخت موشن گرافیک بایستی بتواند سایتی جذاب که معرف حرفه شما باشد را طراحی بکند. طراح سایت حرفه ای بایستی توانایی داشته باشد در کم‌ترین زمان با رعایت نکات اصولی […]

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی همانند طراحی خانه‌‌ای است که طبق نیاز مالک طراحی شده است. در صورتی که مایل هستید سایت شما طبق نقشه خودتان طراحی شود، پویاآرت طراحی سایت اختصاصی را پیشنهاد می‌دهد. سایت اختصاصی اصولاً عملکردی خاص دارد که از ابتدا به طراحی و کدنویسی و نیاز دارد.     طراحی سایت اختصاصی چیست؟ […]