احتمالا اشخاص جهت راه‌اندازی کسب و کار خودشان، طراحی سایت شرکتی را انجام می‌دهند. شیوه‌های مختلفی را هم جهت معرفی محصولات و خدماتشان بکار می‌برند که بالاترین بازدهی را هم داشته باشد، یک روش آن سئو سایت شرکتی است.

 

طراحی سایت شرکتی چیست؟

طراحی سایت شرکتی در حقیقت فضایی را در گوگل برای کاربران ایجاد می‌کند تا مشتریان بتوانند از آن طریق و همچنین طراحی سایت فروشگاهی، اطلاعات مربوط به محصول‌ها، دریافت سریع‌تر تصاویر و قیمت محصول‌ها و خدمات و … را در تمام دنیا داشته باشند. در واقع طراحی سایت، وسیله مناسبی برای ایجاد رابطه با مشتریان است و مشتریان به همراه آگاهی و جستجوهای کافی، محصول مدنظر را خرید می‌کنند. با دانش سئو چیست؟ طراحی سایت را می‌توانیم نوعی بازاریابی بدانیم چرا که با سئو سایت حرفه ای و کسب رتبه بالا، کارفرمایان خواهند توانست محصولات را به راحتی معرفی کرده و سایت‌شان در رده تبلیغات بازاریابی در گوگل قرار بگیرد.

 

طراحی سایت شرکتی چیست؟

 

دلایل استفاده از طراحی سایت شرکتی

 امروزه تعداد زیادی از کاربران جهت یافتن محصول یا خدمت مدنظر، از اینترنت استفاده می‌کنند و عموما اطلاعات لازمه را از سایت‌های اینترنتی مشاهده می‌کنند. معمولا مدیران پیشرفته برای سبقت گرفتن از رقبا، طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی را استفاده خواهند کرد، بنابراین طراحی سایت اختصاصی برای راه‌اندازی فروشگاه‌های عظیم جهت نمایش محصول‌ها رایج شده است، طوری‌که از چندین شرکت بیشتر آن‌ها طراحی سایت شرکتی را داشته‌اند که جدای از ارائه حرفه و محصول‌ها، اطلاعات کاملی درباره قیمت، ویژگی محصول‌ها و خدمات شرکت و … را به نمایش می‌گذارند.

 

مزایای طراحی سایت شرکتی

هر شرکتی جهت بالا بردن اعتبار شغل خودش از طراحی سایت شرکتی استفاده می‌کند که قدرت جذب مشتریان بالایی دارد. از مزیت‌های طراحی سایت شرکتی، عدم محدودیت زمان و مکان است و افراد در هر زمانی از روز و هر مکان خواهند توانست اطلاعات سایت خود را ببینند. به دلیل این‌که داد و ستد اینترنتی هر روزه در حال زیاد شدن است، بنابراین شرکت‌های زیادی طراحی سایت را جهت تبلیغاتشان استفاده می‌کنند و هزینه کمتری نسبت به تبلیغات دیگر مانند تلویزیون و … صرف می‌شود و در طولانی مدت بازدهی بالاتری هم دارد.

همان‌گونه که مطرح شد، اغلب شرکت‌ها با ایجاد شرکت، اقدام به طراحی سایت شرکتی خواهند کرد. فعالیت مدام و گسترده‌ی این سایت‌ها به افزایش مشتریان قوی‌تر می‌انجامد. وقتی در سایت تمام اطلاعات و یا خدمات پس از فروش برای کالاها و همچنین اطلاعات مربوط به مراحل معرفی و فروش کالا در سایت‌ها درج شود، طبعا تیم فروش دیگر نیازی نیست و شما می توانید در سایت مستقیما کالاهای خود را به مشتریان عرضه کنید.

 

مزایای طراحی سایت شرکتی

 

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

از مهمترین نکاتی که شما را در طراحی سایت شرکتی یاری می‌کند، مانند موارد زیر است:

  • جهت معرفی محصولات شرکت خود، هرگز از سایت‌های آماده استفاده نکنید و به دنبال طراحی سایت اختصاصی برای حرفه خود باشید.
  • در طراحی سایت جهت گرافیک، از رنگ‌هایی متناسب با کار و حرفه خود استفاده کنید تا روی محتواها اثر مخرب نگذارد.
  • رعایت اصول قواعد کدنویسی لازم است.

 

امکانات طراحی سایت شرکتی

اگر بخواهید با طراحی سایت شرکتی به هدف‌های خود دست پیدا کنید، بایستی علاوه بر دقت به نکته‌های اساسی، ابزارهای به روز را بدانید تا به محض ورود مشتری، باعث جلب نظر وی شوید.

ابزارهای به روز، مزیت‌های به خصوصی برای کاربران دارند، بدین ترتیب که هر چیزی را به خیلی راحت می‌توان یافت. در ذیل بعضی از مزیت‌های استفاده از ابزارهای به روز سایت در طراحی سایت شرکتی ذکر شده است.

  • ریسپانسیو بودن برای نمایش درست در همه دستگاه‌ها
  • داشتن اطلاعات به روز برگه درباره شرکت
  • برگه تماس
  • برگه باشگاه مشتریان
  • داشتن گالری تصاویر
  • طریقه استفاده از محصول‌ها
  • امکان نظردهی و امتیاز توسط کاربر
  • امکان پرسش کابران و پاسخ دهی به آن‌ها
  • پشتیبانی آنلاین کاربران
  • امکان درج آگهی جدید
  • برگه مقاله‌ها و اهداف شرکت
  • امکان پذیرش از مشتری و حساب‌کردن قیمت آخر برای محصول‌ها

 

امکانات طراحی سایت شرکتی

 

هزینه طراحی سایت شرکتی

اکثر شغل‌ها جهت همگام بودن با فن‌آوری روز از طراحی سایت شرکتی استفاده می‌کنند. هزینه طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی نسبتا از دیگر شیوه‌های بازاریابی ارزان‌تر می‌باشد. که البته قیمت طراحی سایت برای حرفه‌های مختلف بسته به فعالیتی که انجام می‌دهند، متفاوت است و حتی تفاوت قیمت وابسته به نوع برنامه‌‌نویسی در سایت نیز است. عموما سایت‌های آماده قیمت و کیفیت پائین‌تری دارند. هر چقدر طراحی سایت دقت و جزئیات بالاتر داشته باشد، قیمت بیشتری را باید پرداخت و در درازمدت بازدهی بهتری هم دارد. متخصصان پویاآرت با استفاده از شیوه‌های مدرن، با کیفیت‌ترین سایت را با قیمت ارزان برای شما طراحی می‌کند.

 

هدف از طراحی سایت شرکتی

امروزه نیاز اکثر افراد از راه اینترنت برطرف می‌شود. به دنبال طراحی سایت شرکتی، امکان ثبت درخواست آنلاین برای آن‌ها مهیا خواهد شد و خواهند توانست تبلیغات بنری را نیز ثبت کنند و از این راه کسب درآمد کنند. روش تبلیغات از راه طراحی سایت منجر به کاهش صرف کاغذ و خواهد شد.

چنانچه محتوایی که در سایت ثبت کردید، بهینه‌سازی شود. یعنی سئو سایت در آن رعایت شود، سبب می‌شود کاربر اگر به دنبال محصول یا خدماتی در گوگل است، محصول یا خدمات را با سرعت بیشتری پیدا کند و باعث افزایش بازدیدکنندگان شده و در نتیجه در خرید هم تاثیر بیشتری می‌گذارد.

 

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...