اگر نیاز به وب سایت دارید، می توانید خودتان سایت خود را طراحی کنید. ممکن است کمی دلهره آور به نظیر برسد اینطور نیست؟ واقعیت این است که با کمک راهنمای ما و انجام این هشت مرحله هر کسی می تواند طراحی‌سایت خود را انجام دهد. افراد زیادی تصور می کنند که برای طراحی وب سایت نیاز به ابزار پیچیده ای دارند و یا اینکه باید یک متخصص در نرم افزار باشند.

در واقع شما برای طراحی وب سایت نیاز به فراگیری برخی چیزها دارید. این را در نظر بگیرید که ۳۸ درصد بازدید کنندگان در صورتی‌که طراحی وب سایت شما حرفه ای و جذاب نباشد آنرا ترک می کنند. طراحی‌ حرفه ای سایت‌ را همانند فروش یک خودرو در نظر بگیرید. ممکن است خودروی شما از نظر فنی و موتوری دارای ایراد باشد و این از نظر مشتری قابل رفع است ولی اگر ظاهر خودرو زننده باشد مشتری تمایلی به خرید آن نخواهد داشت. تیم  طراحی‌سایت‌ حرفه‌ای پویاآرت در ادامه ۸ مرحله ساده برای طراحی وب سایت را به شما معرفی می کند.

  • تعیین استراتژی و هدف از طراحی وب سایت
  • تحقیق در خصوص آخرین روندهای طراحی وب سایت
  • انتخاب پلتفرم مناسب
  • انتخاب قالب مورد نظر و شروع به گزینش آیتم های مناسب
  • تصمیم گیری در خصوص برندینگ
  • افزودن و بهینه سازی محتوای سایت
  • راه اندازی و انتشار وب سایت
  • تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد سایت

 

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت پویا آرت

 

مراحل اجرای طراحی سایت حرفه ای

برای طراحی حرفه‌ای سایت‌ نیاز به اجرای مراحل فوق دارید. برای آشنایی با طراحی‌سایت در ادامه با ما همراه باشید تا هر کدام از مراحل آن را با هم مرور کنیم.

  • تعیین استراتژی و هدف از طراحی وب سایت

قبل از سفارش طراحی وب‌سایت باید حوزه فعالیت و نوع محتوای سایت مشخص شود. اینکه سایت شما تنها برای انتشار برخی مطالب است، یا اینکه تصمیم به فروش برخی کالاها را دارید و یا حتی تنها برای ثبت نام و عضوگیری بکار می رود مطلب مهمی است که باید مشخص گردد.

  • تحقیق در خصوص آخرین روندهای طراحی وب سایت

برای داشتن یک سایت حرفه ای باید این نکته را در نظر بگیرید که طراحی وب سایت‌هایی که در حال حاضر اجرا می شوند لزوما بهترین طراحی برای شما نیستند. حدود ۴۸ درصد از بازدید کنندگان، طراحی وب سایت را مهمترین عامل یک سایت می دانند. بررسی سایت رقبا می تواند کمک زیادی در این زمینه به شما نماید.

  • انتخاب قالب سایت

مهمترین عامل در طراحی‌سایت با کیفیت انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت حرفه‌ای است. شرکت‌های طراحی وب سایت بزرگ هزینه زیادی برای سفارش طراحی وب سایت اخذ می کنند. برای طراحی وب سایت خود می توانید از ابزارهای آنلاین استفاده کنید. انتخاب های زیادی در این مورد وجود داشته و با تحقیق و جستجو می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سفارش طراحی سایتسفارش طراحی وبسایت در پویا آرت

 

طراحی سایت حرفه ای با پویا آرت

تیم پویاآرت با بهره گیری از متخصصین مجرب اقدام به طراحی وب سایت با کمترین هزینه برای شما خواهد نمود. در قسمتهای بعدی سایر مراحل طراحی وب سایت را بررسی خواهیم نمود.        

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...