چگونه سئو سایت خود را بهبود ببخشیم؟

۸ مرحله برای بهینه سازی سایت برای سئو به شما کمک می کند تا بطور ساده و عملی وبسایت خود را بهینه کرده و با افزایش ترافیک سایت رتبه خود را ارتقا دهید. مراحل ذیل به شما برای موفقیت در سئو وبسایت کمک می‌نماید. پس از آن با بروز رسانی مداوم و هدفمند محتوای سایت می‌توانید جایگاه خود را حفظ کنید.

اگر نیاز به آموزش سئو دارید و یا اینکه برای بهینه‌سازی وبسایت خود برای سئو وبسایت اقدام می‌کنید، سفارش طراحی سایت خود را به پویاآرت بسپارید. پویاآرت با بهره گیری از متخصصان خبره با قیمت مناسب و در اسرع وقت سایت شما را بر اساس اصول سئو بهینه می‌نماید.

سئوسایتمراحل بهبود سئو سایت

بهینه سازی سئو وبسایت با ۸ مرحله ساده و عملی به شرح ذیل امکان پذیر خواهد بود:

  • تجزیه و تحلیل کلیه داده‌های وبسایت

در مواقعی که سایت شما تعداد زیادی بازدیدکننده دارد ولی مدت زمان و کلیک آنها در سایت شما کم است باید بدنبال یافتن مشکل باشید. آنالیز کلیه اطلاعات وبسایت به شما کمک زیادی می کند.

  • بررسی دقیق کلمات کلیدی

جستجو و بررسی کلمات کلیدی مرتبط با وبسایت و کسب و کار شما در بهبود سئو  وبسایت نقش مهمی بازی می کند. کلمات کلیدی را پیدا کرده و محتوای مرتبط با آنها را تولید و در سایت به نمایش بگذارید.

  • تولید محتوای ارزشمند و طولانی

طبق بررسی های صورت گرفته بهترین طول محتوا برای بلاگ ها ۱۶۰۰ کلمه است. بنابراین پس از یافتن کلمات کلیدی محتوای ارزشمند و مورد نیاز کاربران با اندازه محتوای کافی تولید کنید.

  • اجرای اصول سئو در صفحات وبسایت

با آموزش سئو، اصول سئو را در متون و صفحات وبسایت بطور کامل پیاده‌سازی کنید. استفاده از کلمات کلیدی، چگالی کلمات کلیدی، زیر عنوان ها، متاتگ ها و استفاده از کلمه کلیدی در ابتدای متن تاثیر زیادی در بهبود سئو  دارد.

  • بهینه‌سازی صفحات خارجی سایت

روش‌های خارجی بهینه سازی سایت را اجرا کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی، لینک به صفحات دیگر، اینفلوئنسر مارکتینگ و برندینگ کمک زیادی به بهبود سئو وبسایت می‌کند.

  • سازگاری وبسایت با انواع دستگاه‌ها

 یکی از موارد مهم سازگاری وبسایت شما با انواع دستگاه‌ها مانند لب تاپ، تبلت و موبایل است. با اینکار بازدیدکنندگان زیادی که از طریق موبایل به وبسایت شما هدایت می‌شوند را از دست نخواهید داد.

  • افزایش سرعت صفحات

 سرعت مناسب دانلود شدن صفحه اول سایت و انتقال ما بین صفحات داخلی منجر به جذب کاربران و بهبود سئو  می‌گردد. سرعت پائین منجر به پشیمانی و بازگشت کاربران زیادی می شود پس سرعت سایت خود را افزایش دهید. که برای آنالیز سرعت سایت می‌توانید از سایت های gtmetrix وPageSpeed Insightsاستفاده نمایید.

  • ایجاد بک لینک‌های با کیفیت

با ایجاد بک لینک‌های مناسب و با کیفیت به سایت‌های برتر، کمک زیادی به ارتقا رتبه سایت خود می‌کنید. گوگل بک لینک‌ های باکیفیت را یک سیگنال مثبت موثر برای شما در نظر می‌گیرد.

بهبود سئو سایتبهینه سازی سئو  با پویا آرت

پویا‌آرت مجری تخصصی طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سئو  محسوب می‌شود. با سفارش طراحی وبسایت خود به پویاآرت سایت خود را بهینه برای سئو کنید.  

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.    

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...