ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز یعنی شما عزم جدی برای تبلیغات در صفحه اول گوگل را در ذهن می‌پرورانید؛ پس باید گام اول را محکم و با شناخت بردارید. شیرجه زدن به اقیانوس تبلیغات پرداخت به‌ ازای کلیک می‌تواند ترسناک باشد؛ بنابراین مطالعه یک راهنما برای ایجاد حساب کاربری در گوگل ادوردز نسخه آرام‌بخشی است که نباید از خود دریغ کنید. با ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و زیر‌ورو کردن داشبورد گوگل بسیاری از ابهامات اولیه تبلیغات کلیکی برای شما رفع خواهد شد.

 

افتتاح حساب کاربری گوگل ادوردز

ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز علاوه بر راه‌اندازی اولیه شما می‌تواند کمک کند تا متوجه شوید به چه مواردی برای پیشروی در دنیای جذاب و پرهیجان تبلیغات گوگل نیاز دارید. البته پس از تأیید اعتبار شما و دریافت مجوز ورود به گود گوگل باید با ساختار گوگل ادز و نحوه تاثیر آن در موفقیت تجارت دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید مراحلی مانند تنظیمات حساب کاربری را انجام دهید. بخش مهم دیگر در هزینه تبلیغات در گوگل است و در گوگل ادز نیز مدیریت بودجه و استراتژی‌های شرکت در مزایده مفاهیم بعدی است که باید به آن واقف شوید؛ لیکن قبل از ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز به‌دلیل تحریم ایران عزیز از سمت گوگل بی‌وفا نیاز به آشنایی با نحوه شارژ حساب و راه‌های میان‌بر موجود دارید.

 

همه این داشته‌ها و‌ نداشته‌ها در کنار هم به شما فرصت می‌دهند تا با بررسی کلمات کلیدی و مطالعه نکات و ترفندهای خلاقانه به‌زودی خود را در صفحه اول گوگل ببینید و از اینکه با ایجاد کمپین موفق تبلیغات شما توسط خیل کاربران برای سفارش خرید محصول و خدمات کلیک می‌شود، به تصمیم هوشمندانه خود در انتخاب تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز به‌عنوان پلی برای رسیدن به جزیره خوشبختی افتخار خواهید کرد.

 

ایجاد کمپین موفق

آموزش ایجاد کمپین در گوگل ادز

در یک کلام ایجاد کمپین موفق مهم‌ترین هدف شما برای ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز است؛ اما در ابتدا باید مطمئن شوید که مراحل کلیدی زیر را پشت سر گذاشته‌اید.

 

● طراحی و راه‌اندازی وب‌سایتی که آماده پذیرای از کاربران باشد.

● انتخاب و تهیه فهرست انواع کلمه کلیدی مورد نیاز

● تعیین استراتژی‌های مناسب پرداخت به‌ ازای کلیک و اهداف روشن

● تعیین بودجه به‌همراه جدول زمانی برای ارزیابی و تست نتایج

 

بعد از مراحل بالا زمان عملیات ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز فرا می‌رسد.

 

مبانی تنظیم حساب گوگل ادز

برای شروع ثبت یک حساب کاربری در گوگل ادوردز نیاز به یک حساب در گوگل دارید. البته می‌توانید از حساب جیمیل خود برای این کار استفاده کنید منتهی بعد از این گوگل ادوردز پیغام‌های زیادی را برای شما خواهد فرستاد و شاید بهتر باشد که از یک حساب جیمیل جدید و اختصاصی برای کسب‌وکار استفاده کنید یا حداقل با لیبل‌ها و فیلتر‌ها در جیمیل آشنا شوید. در‌عین‌حال ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز با استفاده از حساب جدید جیمیل نیاز به تحمل یک مرحله تایید حساب از سمت گوگل را واجب می‌کند.

 

ورود به گوگل ادوردز

گام بعدی شما برای ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز مرحله ورود به گوگل ادوردز از طریق آدرس اینترنتی ads.google.com است. از آنجا که خدمات گوگل ادز برای ایران تحریم است نیاز به استفاده از ابزارهایی برای تغییر آی‌پی ایران به آی‌پی خارجی یا استفاده از تحریم‌شکن دارید تا بتوانید وارد محیط سایت شوید. نکته مهم در تغییر آی‌پی شما رعایت عدم تغییر دوباره در مراجعات بعدی به حساب کاربری گوگل ادز است.

 

در تمام مراحل ساخت جیمیل و اکانت اطلاعات شما نباید به آدرس یا نشانه‌ای از ایران عزیز اشاره کنید؛ زیرا در‌ عین‌‌ اینکه ممکن است به‌واسطه رصد ریز تراکنش‌ها و مقررات تحریم‌ها حساب کاربری شما بسته شود و مجبور شوید برای مبلغ شارژی که پرداخت کرده‌اید نیز غزل خداحافظی بخوانید.

 

در همین بخش آغازین با یک سوال کلیدی از سمت سیستم گوگل ادز روبه‌رو می‌شوید که هدف اصلی تبلیغ را از شما جویا می‌شود.

 

در این حالت بهترین کار انتخاب گزینه Switch to Expert Mode برای عبور از این مرحله و تنظیم حساب گوگل ادز است.

 

صفحه بعدی از شما می‌خواهد که هدفی را برای موفقیت کمپین انتخاب کنید و کلیک روی هر باکس شرایط ادامه را تغییر می‌دهد و گزینه‌ای دیگر در زیر باکس‌ها به شما نمایش داده می‌شود.

 

در بخش پایین این باکس‌ها نیز از شما خواسته شده نخستین کمپین خود را راه‌اندازی کنید. البته می‌توانید همین الان اقدام به ساخت کمپین در گوگل ادز کنید؛ ولی بهتر است قبل از آن کمی با این پنل آشنا شوید. بنابراین با کلیک دکمه Continue به مرحله بعد می‌رویم. در مراحل ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز قصد ما آشنایی اولیه است و برای قبل کار با سیستم مطالعه ساختار گوگل ادز را فراموش نکنید.

 

پر کردن اطلاعات کسب ‌و کار

ثبت نام در گوگل ادز

صفحه جدید شامل فرمی است که باید اطلاعات خود را در آن وارد کنید. این اطلاعات کسب‌وکار شما است و نکته مهم این است که در آینده نمی‌توانید آن را تغییر دهید پس اطلاعات صحیح را وارد کنید. در این بخش برای رعایت برخی نکات فنی بهتر است از فرصت مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در تبلیغات گوگل ادز دریغ نکنید.

 

بعد از این گام شما اجازه دارید در محیط پنل خود تغییرات لازم را انجام دهید. البته در گذشته پنل به‌صورتی بود که گزینه‌های همچون انتخاب بودجه،‌ خلق تبلیغ، انتخاب کلمه کلیدی و… در همین گام به شما ارائه می‌شد؛ لیکن در رابط کاربری جدید شما به‌طور مستقیم وارد صفحه اصلی گوگل می‌شوید.

 

گام‌های تکمیلی در ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز

ثبت نام در گوگل ادز

بعد از ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و برای اینکه در روند ایجاد نخستین کمپین نیاز به بازگشت به عقب نباشد بهتر است بعضی از تنظیمات را انجام دهید. در گام اول بهتر است با ساختار گوگل ادز آشنا شوید و توانایی کار با ابزاری همچون کیبورد پلنر را پیدا کنید.

 

درعین‌حال شما نیاز به‌ ایجاد یک کارت بانکی برای پرداخت شارژهای خود دارید که از عهده پرداخت‌های ارزی بر آید. سپس آشنایی با شیوه پرداخت هزینه تبلیغات گوگل ادز نیز از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 

روش‌های پرداخت شارژ حساب گوگل ادز

با شرایط امروز تحریم‌ها همپای قیمت تبلیغات گوگل شیوه پرداخت هزینه تبلیغات کلیکی گوگل نیز اهمیت خاصی پیدا کرده که به‌طور معمول سه راه در پیش پای شما قرار می‌گیرد.

 

روش اول، اقدام به دریافت کارت بانکی

کارت بانکی مورد نیاز شما باید از انواع ویزا کارت باشد که البته به‌واسطه شرایط خاص آن امکان تهیه آن برای هر کسی مقدور نیست. درعین‌حال عدم برخی نکات فنی در استفاده از مستر کارت یا ویزا کارت امکان بسته شدن حساب گوگل ادز شما را در پی خواهد داشت.

 

روش دوم، همکاری با فردی از خارج کشور

گاهی افراد مقیم کشورهای خارجی همچون اقوام و دوستان با محبت پیدا می‌شوند که می‌توانید با هماهنگی و محول کردن وظیفه شارژ حساب گوگل توسط آنها تحریم‌ها را دور بزنید. البته این کار برای همه میسر نیست درحالی‌که مشکلات انتقال پول هنوز هم گریبان‌گیر شما خواهد بود.

 

روش سوم، شرکای گوگل ادز در ایران

در این شیوه شما برای شارژ حساب خود از همکاری شرکای گوگل ادز در ایران یا شرکت‌های معتبر تبلیغات گوگل استفاده می‌کنید تا بخش شارژ حساب را بر‌ عهده بگیرند. مزیت این شیوه در استفاده از تخصص و تجربه این شرکت‌ها است که دغدغه‌های شما را در امور مالی به‌طور کامل مرتفع خواهد کرد.

 

این شرکت‌ها انواع خدمات تخصصی در زمینه تبلیغات در گوگل ادوردز از ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز تا مشاوره حرفه‌ای را به‌خوبی انجام می‌دهند و با پیشنهادهای حرفه‌ای آنها برای مزایده گوگل زودتر از هر زمان دیگر در ساحل آرامش و پیروزی اتراق خواهید کرد.

 

در این حال می‌توانید از این شرکت‌ها به خرید اکانت گوگل ادوردز یا یک حساب وریفای شده اختصاصی نیز دست بزنید که تمام مراحل بالا به‌علاوه مشکلات بخش پرداخت در آن حل شده و خود به تنهایی را مدیریت حساب کاربری گوگل ادوردز را به عهده بگیرید.

 

آنها به‌طور کامل با پنل و انواع استراتژی‌های افزایش فروش در تبلیغات گوگل آشنا هستند و شاید هم بگیرید حتی قبل از ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز کار را کامل به آنها بسپارید و تنها از نتایج درخشان فروش و موفقیت بیشتر و کسب‌وکار در تبلیغات گوگل ادز لذت ببرید.

 

مطالب پیشنهادی:

ساختار کلی در گوگل ادز ، شناخت زمین بازی در تبلیغات کلیکی

چرا باید از گوگل ادز استفاده کنیم؟

 

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...