طراحی سایت

در مقاله قبل در مورد طراحی‌ سایت حرفه ای صحبت کردیم. اینکه طراحی وب سایت چه اهمیتی داشته و می‌توان با فراگیری برخی ابزارها اقدام به طراحی وب سایت نمود. سه مرحله از طراحی‌ سایت شامل تعیین اهداف و استراتژی های سایت، تحقیق در مورد آخرین روندهای طراحی و انتخاب قالب مناسب نیز بررسی شد.

در حوزه انتخاب قالب مناسب می توان بر روی پلتفرم های وردپرس و نرم افزارهای ساخت و طراحی وب سایت تمرکز داشت. نرم افزارهای طراحی وب سایت مانند Wix، Squarespace، Weebly، Shopify، Wix eCommerce و نظیر آن وجود دارند که برای طراحی وب سایت های مختلف بکار می‌روند.

هر کدام از این نرم افزارها برای موضوع خاصی بکار می‌روند. به عنوان مثال برخی برای ساخت فروشگاه‌های آنلاین و برخی برای سایت‌های تبلیغاتی و غیره کاربرد دارند. برای سفارش طراحی سایت به شرکت پویا آرت مراجعه کنید، ساخت انواع سایت‌ها با بهترین کیفیت و قیمت و در اسرع وقت صورت می‌پذیرد. در ادامه سایر مراحل طراحی وب سایت را تشریح می کنیم.

طراحی سایت

طراحی وب سایت حرفه ای

 

مراحل طراحی سایت حرفه ای

پس از اجرای سه مرحله اول در طراحی سایت، به مرحله انتخاب قالب می رسیم. در این مرحله شما باید به این موضوع فکر کنید که از یک قالب چه چیزهایی نیاز دارید.

  • انتخاب قالب سایت

در این مرحله شما باید در مورد نحوه چیدمان و طرح بندی سایت خود تصمیم بگیرید. قالب سایت همانند نقشه خانه شماست که قبل از چیدمان وسایل در آن باید طرح ریزی شود. اغلب پلتفرم ها به شما یک سری قالب های مشخصی نمایش می دهند که می توانید از میان آنها بهترین نمونه را متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

  • تصمیم گیری در مورد برندینگ

زمان طراحی سایت شما فرا رسیده است. در طراحی وب سایت همه چیز به برند شما ارتباط دارد. انتخاب رنگ، فونت، تصاویر و حتی محتوای سایت از برند شما حکایت دارند. اینکه تمام این عوامل پیام یکسانی را بیان کنند اهمیت زیادی دارد. هر رنگ معنی بخصوصی دارد پس در انتخاب رنگ دقت کنید.

  • افزودن و بهینه سازی محتوای سایت

در این مرحله از طراحی سایت در مورد جایگاه و بهینه سازی محتوای سایت تصمیم گیری می شود. جایگاه بندی به معنی این است که محتوای هر صفحه در کدام قسمت قرار گیرد و بهینه سازی سایت به معنی قرار دادن محتوا در جهت سئو سایت و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل است.

برای بهینه سازی و افزایش رتبه سایت نیاز به اجرای اصول سئو سایت است. بهینه سازی سایت به منظور افزایش تعداد بازدید و مدت زمان بازدید از سایت شما صورت می گیرد. اجرای کامل اصول سئو در محتوا، تصاویر و داشتن سایت سازگار با انواع وسایل دییجتال مانند لب تاپ، تبلت و موبایل تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت دارد. ایجاد لینک های داخلی جهت هدایت بازدیدکنندگان از درون صفحات سایت شما به دیگر سایت های مرتبط تاثیر زیادی در بهبود سئو سایت دارد.

در مقاله بعدی سایر مراحل طراحی سایت حرفه ای را تشریح خواهیم کرد.

سفارش طراحی سایت  

سفارش طراحی سایت در پویا آرت

 

سفارش طراحی‌سایت حرفه ای در پویا آرت

 پویا آرت با بهره گیری از متخصصان نرم افزار و طراحان سایت حرفه ای، کلیه سفارشات برای طراحی وب سایت را با کمترین قیمت و زمان ممکن پذیرش می کند.

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...