اگر تصمیم به آموزش موشن گرافیک گرفته اید باید گفت که قدم به دنیای جذابی گذاشته اید. تعداد زیادی نرم افزار موشن گرافیک در بازار وجود دارند که می توانید از طریق فراگیری آنها به پیشرفت خوبی دست یابید. اگر برای یافتن یک نرم افزار کاربردی و حرفه ای دچار مشکل هستید، این مقاله به شما کمک می کند تا برخی از برترین نرم افزارهای موجود را بشناسید. در ادامه برخی ابزارهای سودمندی که باید قبل از آموزش موشن گرافیک بدانید را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

آموزش موشن گرافیک

ابزارهای مفید در آموزش موشن گرافیک

قبل از اینکه به آموزش موشن گرافیک در نرم افزار مورد نظر اقدام کنید چند ابزار مفید و کاربردی را بررسی می کنیم.

نرم افزار فتوشاپ: فتوشاپ یک نرم افزار اولیه و ابتدایی برای تمام طراحان گرافیک صنعتی است. این نرم افزار یک نرم افزار ویرایش تمام عیار است. شما در فتوشاپ می توانید کارهایی مانند تغییر سایز تصاویری که بیش از اندازه بزرگ هستند، بریدن قطعاتی از تصاویر و استفاده از فیلترها و ابزارهای پیشرفته متعدد برای طراحی های متعدد را انجام دهید.

ایلاستریتور: نرم افزار ایلاستریتور یکی دیگر از نرم افزارها و ابزارهای سودمند در صنعت طراحی است. نرم افزار کاملا شبیه به فتوشاپ است. تفاوت عمده این است که فتوشاپ با bitmap سروکار دارد در حالیکه ایلاستریتور نرم افزار ویراش مبتنی بر تصویر برداری است.

تصویر برداری در واقع فایلی است که امکان اندازه گیری تصویر را بدون محدودیت به شما می دهد. این ویژگی یکی از مهمترین خصوصیات در آموزش موشن گرافیک است. تصاویر به سهولت امکان انتقال به نرم افزار موشن گرافیک After Effect را دارند.

نرم افزار After Effect

این نرم افزار یک ابزار پایه برای طراحان است. اگر تصمیم به آموزش موشن گرافیک را دارید، ابتدا باید نرم افزار Adobe After Effect را فرا گیرید. نرم افزار ابزاری برای طراحی در فضای دو بعدی و سه بعدی است. پس از طراحی تصاویر خود در نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور می توانید آنها را به افتر افکت منتقل کرده و آنها را در یک فضای انیمیشن ساخته و پرداخته نمائید. نرم افزار قابلیت های متعددی دارد و به عنوان یک نرم افزار پایه برای آموزش موشن گرافیک بکار می رود.

نرم افزار Cinema 4D

 طراحان موشن گرافیک اغلب نرم افزار Cinema 4D را بجای طراحی در فضای سه بعدی ترجیح می دهند. نرم افزار دارای قابلیت های منحصر بفردی است. نرم افزار به عنوان یک ابزار مدل سازی در دنیای موشن گرافیک بکار می رود. در واقع نرم افزار یک ابزار بروز و متداول بوده که در استودیوهای هالیوود به وفور از آن استفاده می شود.

نرم افزار Red Giant

 این نرم افزار توسط شرکت رد جاینت معرفی شده و دارای برخی قابلیت های خاص برای کاربران موشن گرافیک است.

نرم افزار Mocha AE

 یک نرم افزار خاص برای طراحان موشن گرافیک است که تمایل به جایگزینی عملکرد صفحه نمایش دارند.

در ادامه سخن آخر برای افرادی که تصمیم به آموزش موشن گرافیک دارند اعلام می شود. 

آموزش نرم افزار موشن گرافیک در پویاآرتانتخاب نرم افزار موشن گرافیک

برای این آموزش نرم افزارهای متعددی در بازار وجود دارند. شما باید خود را همیشه بروز نگه داشته و با آخرین تکنولوژی های عرضه شده در بازار آشنا باشید. برای آشنایی با نمونه موشن گرافیک می توانید صفحات متعددی در اینستاگرام و فیسبوک پیدا کنید. همچنین نمونه موشن گرافیک های بی نظیری در یوتیوب برای بررسی وجود دارند.

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

 

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...