مینیمالیسم در دکوراسیون آپارتمان شما به معنای خسته کننده، فضاهای خالی و خلاص شدن از همه چیزهایی که دوست دارید نیست. در عوض، می تواند به معنای انتخاب اولویت بندی مواردی باشد که برای شما بسیار مهم و ساده و تمیز نگه داشتن همه چیز هستند.

بیشتر ما دوست داریم یک فضای کوچک را طوری دکوراسیون کنیم که احساس کنیم فضای زیادی را داریم.  و یا این سوالات را از خود می‌پرسیم که آیا آپارتمان من خیلی خسته کننده به نظر نمی رسد؟

اگر از مینیمالیسم سؤال کرده اید این مقاله مناسب شما است. ما تلاش  کردیم برای اینکه مفهوم یک مینیمالیستی تمام عیار را درک کنید، و برای تزیین خانه استفاده کنید نکاتی را در این مقاله توضیح دهیم.

art decorationدر اینجا بهترین نکات ما برای ترکیب مینیمالیسم در دکوراسیون آپارتمان شما آورده شده است.

جداکردن درهم و برهمی

خوب، ما می دانیم که گفتیم که مینیمالیسم به این معنی نیست که باید از همه چیز خلاص شوید، اما این بدان معنی است که احتمالاً باید از بعضی چیزها خلاص شوید.

مینیمالیسم به معنای داشتن فضاهای شفاف و تمیز است. لباس های خیلی کوچک در میزهای پایانی، کمد و پیشخوان از این ظاهر بی توجه هستند، مهم نیست که مجموعه شما به چه اندازه دقیق باشد. کمد و کمد هایی که سرریز است، حفظ خانه مینیمالیستی شما را دشوار می کند.

به یاد داشته باشید، شما فقط لازم نیست چیزهای مفید را حفظ کنید روش هایی وجود دارد که می توانید مجموعه کارهای هنری مورد علاقه خود را در دکوراسیون مینیمالیستی قرار دهید.

اما با دقت انتخاب کنید وسایل خود را بجای اینکه فقط بخاطر خودشان نگه دارید، اصلاح کنید. به جای محبت، از هر چیزی که دور از تعهد خود هستید، خلاص شوید.

با ذخیره سازی هوشمند شوید

پس از کم کردن وسایل خود، وقت آن رسیده که اکثریت قریب به اتفاق آنها را از چشم خود دور نگه دارید. یافتن راه های خلاقانه برای ذخیره اقلام دیوارها، و یا دیگر فضاهای  که پنهان است.

مبلمان را با توجه به فضای داخلی خود انتخاب کنید، این یک نوع انتخاب مینیمالیستی است. صندلی های توخالی و تختخواب های توخالی که در زیر آنها وجود دارد، تغییر دهنده بازی هستند، زیرامی‌توانید اقلام اضافه را که فضایی برای قرار دادن آن نداریددر این مکان‌ها جاسازی کنید. سیستم های ذخیره سازی کمد همچنین یک مزیت بزرگ برای مرتب کردن وسایل است.

یک اصل مهم برای به یاد آوردن هنگام تبدیل فضا به یک مینیمالیستی این است که باید آنچه را که دیده می‌شود و پنهان از دید است به دقت تصحیح کند. پیشخوان های آشپزخانه فضای مناسبی برای پنهان‌سازی وسایل نیستند، همچنین بالای کابینت یا فضای پشت مبل شما چیزی قرار ندهید. برای هر مورد یک فضای خاص و پنهان پیدا کنید.

از یک طرح رنگی خنثی استفاده کنید

یک آپارتمان مینیمالیستی جایی برای دیوارهای شلوغ و فرش های تیره ندارد. طرح اصلی رنگ برای آپارتمان شما باید به رنگ های خنثی تکیه کند. رنگ و علاقه آن با توجه به آثار هنری که انتخاب می‌کنید، برای نمایش یک آپارتمان مینیمالیستی تاثیرگذار است.

color decorationهیچ مشکلی در دیوارهای ساده و سفید و کف خاکستری و مبلمان وجود ندارد. آنها زیبایی شناسی تمیز و ساده مینیمالیسم را حفظ کرده و استرس تلاش برای مطابقت با هر خرید جدید را کاهش می دهند.

از الگوها و بافت استفاده کنید

هنگامی که شما در حال طراحی یک رنگ خنثی هستید، لازم نیست کسل کننده باشد. از بعضی جهات، می توانید با استفاده ازالگو و بافت‌های منحصر به فرد روی مبلمان خود، قرار دادن بالش و پتو و سایر موارد جالب شود. با استفاده خلاقانه از الگوها و بافت ها می توانید یک اتاق چشم نواز و منحصر به فرد ایجاد کنید. شما می‌توانید حتی همه به رنگ سیاه و سفید انتخاب کنید.

استفاده از عتیقه و لوازم دکوری

اصلاح مجموعه مبلمان، هنر و سایر قطعات، یک اصل مهم مینیمالیسم است. قطعات منحصر به فردی که شما انتخاب می کنید و دوست دارید چیزهایی هستند که فضای شما را به خود اختصاص می دهند و برای استفاده از آنها مجبور نیستید از هیچ قانونی پیروی کنید، تنها شرط این است که شما واقعاً آن را دوست داشته باشید و معتقدید که چیزی به فضای شما می افزاید.

مغازه های عتیقه فروشی و دکوراسیون مکانهای مناسبی برای یافتن این قطعات بی نظیر است.ممکن است یک جدول فانتزی، پوستر فیلم قدیمی، یا چیزهایی که جلوه خاصی به خانه شما می بخشد پیدا کنید. با چند قطعه‌ای که انتخاب کردید فضای خاصی به آپارتمان خود ببخشید. دقت داشته باشید فضای خانه را با بیهوده با وسایل تزیینی و عتیقه پر نکنید.

حمام را فراموش نکنید

مینیمال رفتن در آپارتمان شما به معنای حداقل رفتن در همه جا، حتی حمام است. وسایل قدیمی و لوسیون های نیمه مصرف خود را پاک کنید و با تنظیم قوانین برای آنچه در آن مجاز است در یک فضای مناسب قرار داده و مرتب کنید.

minimalis bathroomدر نظر بگیرید برای نگه داشتن تمام محصولات حمام خود، از شامپو گرفته تا لیف، ظروف تطبیق پیدا کنید، بنابراین همه چیز در حمام شما ظاهری یکنواخت دارد و ده ها بطری شامپو متفاوت به نظر نمی رسد کثیف باشد.

تا آنجا که طرح رنگ حمام مینیمالیستی جدید خود را ساده نگه دارید. حمام هایی با رنگ روشن ممکن است رو به افزایش باشد، اما زیبایی شناسی مینیمالیستی خواستار یک پالت رنگی خنثی است. رنگ سفید در اطراف، برای هر حمام کاملاً قابل قبول است، و برای یک مینیمالیستی حتی بیشتر از برند استفاده می کند.

از فضای خالی نترسید

در قلب مینیمالیسم سادگی است و این به معنای باز بودن در فضا است. لوازم اضافه خود را از درهم و برهمی های غیر ضروری پاک کنید و از آن وسایل ناسازگار خود خلاص شوید، فضای شما ممکن است احساس باز و خالی کند. از این گذشته، در یک فضای کوچک، شما باید از هر اینچ موجود استفاده کنید، درست است؟

مرتب سازی بر در یک خانه مینیمالیستی، واقعاً بیشتر است. آن فضا، چه در اتاق نشیمن شما باشد و چه بر روی دیوار اتاق خواب شما، به سادگی و آرامش خانه شما می افزاید. به خصوص اگر از خانه ای پر از وسایل به یک آپارتمان مینیمالیستی جدید بروید باعث شگفتی شما می‌شود.

امروز به مینیمالیست بروید

تبدیل آپارتمان خود به یک فضای رویایی مینیمالیستی یک شبه اتفاق نمی افتد، اما همین حالا می توانید قدم بردارید. پیشخوان های آشپزخانه خود را پاک کنید یا شمع یا چیزهایی را که در ماه از آنها استفاده نکردید، شروع کنید. با ساماندهی در یک اتاق، آزمایش کنید و ببینید که آیا شما آماده هستید تا جهش را به سمت مینیمالیسم تمام عیار بکشید.

چیزهایی را که دوست دارید اصلاح کنید و مواردی را که فقط درهم و برهم هستند را کم کنید. زندگی ساده و مینیمالیستی منتظر شماست.

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.    

امتیازدهی

دیدگاه خود را ارسال کنید...