چرا باید یک طراحی اختصاصی برای وب سایت انجام دهیم؟

بیشتر ما روزانه در اینترنت به گشت و گذار می‌پردازیم و از آن برای جستجو، مشاوره، یادگیری، ارتباط با مردم، معاشرت، فروش یا خرید کالا و خدمات، سرگرمی و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنیم. امکانات موجود در سطح اینترنت نامحدود است و  آیا این را می‌دانید که سایت‌های معروف در دنیا طراحی اختصاصی وب سایت خودشان را دارند؟

 

هروقت به دنبال نوعی از اطلاعات هستیم، به وب سایت‌هایی مثل گوگل، یاهو، آمازون، ویکی پدیا مراجعه می‌کنیم. همه وب سایت‌هایی را که ما در بالا نام بردیم بسیار پرکاربرد هستند و برای به انجام رساندن هدف خاصی ساخته شده اند، آیا تاکنون فکر کرده‌اید که این وب سایت‌ها چگونه ساخته شده‌اند یا طراحان آن چه اشخاصی هستند؟

 

توسعه وب یا Web Development چیست؟

روند ایجاد وب ‌سایت و انتشار آن در دنیای اینترنت را توسعه وب می‌گویند. برای افرادی که به تازگی به دنیای فناوری و اینترنت وارد شده‌اند، ایده ساخت وب سایت، می‌تواند موضوعی ترسناک به حساب آید، این مراحل می‌تواند پیچیده و شاید سردرگم کننده باشد. با این وجود افرادی هستند که در این حوزه حرفه‌ای فعالیت می ‌کنند و می ‌توانند وب ‌سایتی عالی را برای شما بسازند، که در دنیای فناوری به توسعه دهندگان وب‌ یا Web Developer معروف هستند.

 

خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم : نکات بسیار مهم طراحی وبسایت در سال ۲۰۲۰

 

طراحی وب جزء توسعه وب محسوب می‌شود و به طراحی کلی و جزئی مراحل وب سایت اشاره دارد. هنگام بازدید از یک سایت، مطالب، تصاویر، ویدیو هایی که می‌بینید جزئی از طراحی وب سایت به حساب می‌آید. داشتن یک وب سایت اختصاصی می ‌تواند تاثیر بسیار خوبی در کسب و کار داشته باشد و سود خوبی را برای شما به همراه بیاورد، زیرا این کار جلوه ای عالی از برند ارائه می دهد.

چرا باید یک طراحی اختصاصی برای وب سایت انجام دهیم؟

انواع طراحی وب‌ سایت

دو روش برای انجام طراحی وب سایت وجود دارد: طراحی سایت به صورت اختصاصی یا طراحی قالب وب سایت. اکثر مردم برای صرفه جویی در بودجه تلاش می‌کنند تا به دنبال افرادی باشند که قالبی را برای آن‌ها طراحی کنند تا به واسطه سیستم‌های مدیریت محتوا از طراحی اختصاصی خودشان بهره ببرند، این کار نسبتاً اتفاق ارزان تری است ولی مزایا و قدرت داشتن یک وب سایت اختصاصی را به شما نمی‌دهد.

 

مزایای طراحی وب سایت اختصاصی

وب‎ سایت شخصی سازی شده

یک قالب وب سایت آماده، به شما گزینه‌های متنوعی برای ویرایش یا اضافه کردن خلاقیت شخصی را نمی‌دهد. یک طراحی شخصی سازی شده به شما کمک می‌کند تا با افزودن استعداد و خلاقیت به آن، هویتی منحصر به فرد را به سایت بدهید. چه از نظر محتوا و چه از نظر گرافیکی، می‌توانید با شخصی سازی وب‎ سایت خود از رقبا به سرعت پیشی بگیرید و خود را متمایز نشان دهید. اگه وب سایت شما به صورت شخصی سازی ایجاد شده باشد خود یک مزیت رقابتی برای شما محسوب می‌شود و با این سایت دقیقا کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید.

 

خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم : مزایا و معایب طراحی سایت با وردپرس

 

سازگار با موتورهای جستجو

وقتی در حال ساخت یک وب سایت شخصی سازی شده هستید، می‌توانید به راحتی آن را برای موتور‌های جستجو به یک دوست تبدیل کنید. سئو در جذب مخاطب و رسیدن به درآمد نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

 

وب سایت را زیبا طراحی کنید

یک قالب آماده دارای مجموعه محدودی از رنگ‌ها، فونت و استایل است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. جنبه‌های بصری بخش عمده‌ای از طراحی وب سایت است. به این دلیل که مشتریان هنگام بازکردن وب سایت در ابتدا با این نشانه‌ها برخورد می‌کنند، بنابراین بهتر است که زمان، دقت و سلیقه خوبی را برای طراحی این بخش به خرج دهید.

 

با طراحی شخصی سازی شده وب سایت می‌توانید هر رنگ خاصی را که مد نظر دارید انتخاب کنید و به راحتی سلیقه ای که کسب و کار شما باید به ذهن کاربر منتقل کند را برگزینید. شرکت‌های توسعه دهنده وب سایت عموماً این سرویس‌ها را به شما ارائه می‌دهند و می‌توانید با هم فکری و مشورت با افراد با تجربه برای خود یک وب سایت رویایی را بسازید.

 

همچنین خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم : تفاوت بین طراحی UX و UI

چرا باید یک طراحی اختصاصی برای وب سایت انجام دهیم؟

هزینه طراحی سایت

طراحی وب سایت به صورت شخصی سازی شده می‌تواند هزینه‌ی زیادی را داشته باشد، این موضوع یک سرمایه گذاری بلند مدت و برای یک بار است که می‌تواند برای شما نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد. ساخت وب سایت کامل شخصی سازی شده توسط شرکت‌های توسعه دهنده هزینه‌ زیادی را برای شما به همراه دارد که در مقابل قالب‌های آماده از این هزینه‌ها جلوگیری می‌کند و باید با توجه به بودجه و نوع کسب کار خود یکی از این راه‌ها را برای خودتان انتخاب کنید که هر یک مزایا و معایبی را برای خودش دارد.

 

مطابق با نیاز‌های کسب و کار انتخاب کنید

یک وب‎سایت می‌تواند متناسب با نیازهای کار شما تنظیم شود، روش‌های بیشماری وجود دارد، که از طریق آن‌ها می‌توانید به جای هزینه‌های اضافی برای تبلیغات، از طریق وب سایت به اهداف مد نظرتان برسید، با داشتن وب سایت شما می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید، ROI را افزایش دهید و هویت برند خود را از طریق شخصی سازی وب سایت به مخاطبان نشان دهید. طراحی وب سایت شخصی سازی شده به شما این آزادی را می‌دهد که مطابق میل خودتان سایت را طراحی کنید، برای موتور‌های جستجو دوستانه تر باشید و ترافیک بالاتری را جذب و تبدیل کنید.

 

پس فراموش نکنید که داشتن یک وب سایت شخصی سازی شده می‌تواند شما را از رقابایتان جلوتر نگه دارد.

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.

در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.

در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.

اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۳.۸/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...