انواع برندسازی با ویدئومارکتینگ

یک استراتژی محتوای حرفه‌ای شامل ترکیبی از مطالب، از جمله مقالات، اینفوگرافیک‌ها، کتاب های الکترونیکی و …است، اما بیشتر افراد به فیلم علاقه‌مند هستند، به همین دلیل بیشتر سیستم عامل‌های رسانه ای از ویدیو مارکتینگ پشتیبانی می‌کنند به طوری که مردم ترجیح می‌دهند  اطلاعات را در فیلم مشاهده کنند. (طبق بررسی ها از سال ۲۰۱۴ ، ۴۰٪ از مصرف کنندگان  ترجیح می‌دهند یک فیلم با نام تجاری تماشا کنند تا همان اطلاعات را بخوانند.)

تبلیغات سنتی

تبلیغات آنلاین یا ویدئو تلویزیونی (ملی یا منطقه‌ای).

ویدئوهای تبلیغاتی

فیلم های ویروسی، مطالعات موردی، توصیفات، بررسی محصولات، هر چیزی که کار یا برند شما را تبلیغ می‌کند، ممکن است مقاله یا تبلیغاتی باشد.

ویدئوهای توضیح دهنده

مقدمه‌ها، نمای کلی، روندها، آموزش محصولات، خدمات یا ایده ها.

ویدئوهای بازاریابی فرهنگی

محتوا برای نشان دادن نام تجاری، افراد یا دلایل خود.

فیلم های اجتماعی

محتوا برای جذب تعقیب کنندگان درشبکه های  اجتماعی: Facebook ، Instagram ، Snap chat ، YouTube و غیره ممکن است سرگرمی آموزشی  باشد. (طبق اطلاعات Tubular Insights ، ۴۶٪ از مصرف کنندگان گفتند که به دلیل تماشای یک فیلم با نام تجاری در رسانه های اجتماعی خریداری کرده اند.)

وثیقه فروش

اطلاعات شرکت، اطلاعات مربوط به محصول یا هر چیزی که یک تیم فروش به طور مرتب از آن برای جذب مشتری استفاده می‌کنند. (تبدیل آن اطلاعات به موشن گرافیک می تواند باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شود.)

 تفاوت محتوای ویدئویی با محتوای متنی

 امروزه ویدئو مارکتینگ و استفاده از محتوای ویدئویی نقش عمده‌ای در دنیای تبلیغات پیدا کرده و روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در دنیا بصورت آنلاین ویدئو تماشا میکنند. همچنین طبق بررسی‌های انجام شده ۳۴ درصد از نسل جدید بیش از اینکه تلویزیون ببینن، وقتشون رو به تماشای ویدئوهای آنلاین اختصاص میدن.
 یک سوم از تمامی فعالیت‌های آنلاین صرف تماشای ویدئو میشه.
 ۹۰ درصد اطلاعاتی که به ذهن سپرده میشود، محتوای تصویری است.
 انسان محتوای تصویری رو سریع‌تر به ذهن سپرده و راحت‌تر به یاد میاره. به این خاطر که تصاویر ۶۰ هزار بار سریع‌تر در ذهن تحلیل میشوند.
 ایمیل‌هایی که شامل یه ویدئو باشند، نرخ ورود به سایت رو تا ۳۰۰ درصد افزایش میدن.
 ویدئو میتونه تا ۷۴ درصد محبوبیت شما رو افزایش بده.
 استفاده از ویدئو در سایت، زمان باقی موندن کاربر رو افزایش میده که این مورد به بهینه‌سازی SEO و بهبود رتبۀ شما در موتورهای جستجو کمک میکنه.
 محتوای ویدئویی انعطاف پذیری بالایی داره و در رسانه‌های مختلف قابل پخش هست. از سایت و شبکه‌های اجتماعی تا سمینار، همایش‌ها و…
طبق مطالعات انجام شده، خریداران آنلاین بعد از تماشای ویدئویی از محصول، ۸۵% بیشتر راغب به خرید آن هستند.
در مقاله‌ای در سال ۲۰۱۴ نوشته شده بود “ویدئوی آنلاین دیگر ابزاری نیست که داشتن آن خوب باشد. بلکه یک ضرورت است”. حالا این ضرورت با گذشت زمان شدت بیشتری هم پیدا کرده.

تاثیرگذاری موشن گرافیک در برابر انواع دیگر محتوای ویدئویی

استفاده از موشن گرافیک نسبت به انواع دیگر محتوای ویدئو مارکتینگ هم مزایای خاص خودش رو داره که به طور کلی شامل هزینۀ کمتر و جذابیت بیشتر هست:
 در طراحی موشن گرافیک از سبکی ساده استفاده میشه که منجر به درک بهتر مخاطب از پیامِ اصلی ویدئو میشه.
 این سبک ساده، در عین حال جذابیت بالایی هم داره که باعث تاثیرگذاری بیشتر ویدئو میشه.
عدم نیاز به فیلمبردار، دوربین، بازیگر، نورپردازی و… که دردسر و هزینۀ نهایی شما برای سفارش طراحی موشن گرافیک رو پایین میاره.

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...