هدف از آموزش اصلی برای یک طراح داخلی چیست؟

از آسایش منزل گرفته تا بهره‌وری در دفتر، طراحان داخلی در زندگی مردم جای خود را دارند. با این حال، قبل از اینکه آن‌ها بتوانند برای برنامه ها و مشاوره های خود را شروع کنند، باید چندین مورد نیاز آموزشی را بدانند.

این دوره‌ها باید شامل کلاس‌هایی در زمینه طراحی داخلی، طراحی و طراحی به کمک رایانه باشد. علاوه بر مدرک کارشناسی، بسیاری از ایالت ها برای گذراندن امتحان به طراحان مشتاق نیاز دارند. شورای ملی صلاحیت طراحی داخلی امتحان NCIDQ را اجرا می کند که اکثر ایالت‌ها آن را به‌عنوان استاندارد تست می‌پذیرند. قبل از امتحان دادن ، باید مطالعات رسمی را تکمیل کرده و تجربه کار را در طراحی داخلی نظارت داشته باشید.

مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی

طراحان داخلی از مهارت‌های خود برای جذاب تر و کاربردی بودن فضاهای داخلی استفاده می‌کنند. آن‌ها با مشتری‌ها و دیگر متخصصان طراحی کار می‌کنند تا بفهمند از فضای داخلی چگونه باید استفاده شود. برای اینکه به‌عنوان یک طراح داخلی موفق باشید، به آموزش، مهارت‌های ارتباطی و کمی خلاقیت ذاتی نیاز دارید.

طراحی آشپزخانهبیشتر کارفرمایان و مشتریان یک طراح داخلی را ترجیح می دهند که یک برنامه رسمی آموزش را به اتمام رسانده باشد و طراحان داخلی می‌توانند مدرک دانشگاهی، کارشناسی یا کارشناسی ارشد را در طراحی داخلی کسب کنند.

خلاقیت

طراحان داخلی باید مهارت های خلاق و هنری قوی داشته باشند تا طرح‌های خود را از نظر زیبایی شناختی برای مشتریان پیاده‌سازی کنند. آن‌ها انواع رنگ‌ها، منسوجات‌، پارچه و مبلمان داخلی را با توجه به علایق و سلیقه مشتری در ذهن خود انتخاب می کنند. اگرچه بسیاری از زیبایی شناسی طراحی از طریق آموزش و تجربه آموخته می‌شود، اما یک استعداد خلاق طبیعی به طراحان داخلی کمک می کند تا موفق شوند.

طراحی صندلیبرای داشتن یک دکوراتور داخلی چه مهارت هایی لازم است؟

دکوراتورهای داخلی طرح های جدیدی برای اتاق‌های داخلی منازل یا مشاغل را برنامه‌ریزی و ایجاد می‌کنند. آن‌ها مواد مناسب، روشنایی، نوع مبلمان و سبک کلی را انتخاب می‌کنند تا به بهترین وجه، نیاز مشتری را جلب کنند. برخی به‌طور مستقل و برخی دیگر برای شرکت‌های طراحی داخلی کار می کنند.

اصول طراحی

آگاهی از اصول اساسی طراحی و امکان استفاده موثر از آن‌ها مهارت‌های اصلی دکوراتورهای داخلی است. این موارد شامل ایجاد یک نگاه و احساس منظم، یک جریان مناسب از حرکت چشم در یک اتاق یا یک دیوار، یک حس کلی وحدت در بین عناصر یک فضا و تأکید بر تکه‌های نقش‌های مبلمان یا دکوراسیون دیوار است.

طراحی کافه کار کردن همه این اصول در کنار هم برای یک طراحی کاربردی مفید و زیبا بسیار مهم است. دکوراتورها همچنین باید در برنامه‌های گرافیکی که معمولاً در طراحی استفاده می‌شوند‌، مهارت فنی داشته باشند.

سرویس

دکوراتورها باید منافع مشتریان خود را در اولویت قرار دهند. این یعنی گوش دادن دقیق به نیازهای مشتری و شخصی‌سازی طرح و دکور برای مطابقت با آن نیازها.

مشتری‌های مسکونی و تجاری اغلب از دکوراتورها می‌خواهند تا حد امکان از مواد بازیافتی و سازگار با محیط زیست استفاده کنند.

ارتباطاتطراحی راه‌پله

دکوراتورها از مهارت‌های ارتباطی در همه جنبه‌های کار خود استفاده می‌کنند. آن‌ها باید به مشتری گوش دهند اما در بعضی مواقع از ترغیب برای فروش اید‌ه‌های خود نیز استفاده می‌کنند. نگرش همکاری مهم است. دکوراتورها وقت زیادی را صرف تعامل با تهیه کنندگان مبلمان و دکورات، پیمانکاران و معماران می‌کنند. دکوراتور طرح و نیازهای مشتری را به افرادی که کارهای مبلمان و دکوراسیون را انجام می‌دهند، منتقل می‌کنند.

حل مسئله

دکوراتورهای داخلی متفکران منتقد هستند که باید از وقت خود عاقلانه استفاده کنند و تصمیمات صحیحی را در این زمینه اتخاذ کنند. برخی از خانه‌ها یا دفاتر دارای موانعی هستند، مانند دیوارپوش‌ها یا فضای محدود، که در راه درخواست مشتری قرار می‌گیرند. برای حل این مشکلات، طراحان باید راهکارهایی را ارائه دهند تا در مورد این مشکلات یا در مورد ایده‌های دیگر با مشتری بحث کنند تا به نتیجه برسند.به هر حال باید هوشمندانه بهترین ایده را به مشتری بگویند تا رضایت مشتری را جلب کنند.

 

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...