انیمیشن شامل بازی‌های ویدئویی، فیلم، تبلیغات، بازاریابی و… است،طوری که دنیای مدرن به بهترین انیمیشن ها نیاز دارد. بیشتر انیماتور برای تکمیل مهارت‌های خود، دوره های آموزش آنلاین انیمیشن ۲D یا ۳D را انتخاب می‌کنند. آنها این دوره‌های آنلاین را عمدتا به دلیل هزینه ارزانتر انتخاب نمی‌کنند، بلکه به این دلیل که می‌توانند براساس نیاز خود آنچه را که دوست دارند بیاموزند،انتخاب می‌کنند.

هنگام انتخاب دوره‌های آموزش آنلاین انیمیشن مطمئن باشید که اساتید در صنعت انیمیشن فعالیت می‌کنند و با جدیدترین تکنیک‌ها و روندها به روز هستند. برخی از دوره‌های جالب انیمیشن آنلاین که مورد توجه من قرار گرفته‌اند، در این مقاله به شما معرفی می‌کنم.

 آموزش آنلاین انیمیشن

دوره های انیمیشن آنلاین

Animation Mentor

انیمیشن منتور معروفترین مدرسه انیمیشن آنلاین است که توسط سه انیماتور شخصیت بابی بک، کارلوس بانا و شاون کلی در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است که امروزه در صنعت فیلم سازی فعالیت می‌کند. انیمیشن منتور در انیمیشن سه بعدی تخصصی است و دوره‌هایی را برای مبتدیان و انیماتورهای پیشرفته ارائه می‌دهد. برخی از نمونه‌ها عبارتند از: دوره‌های انیمیشن شخصیت، انیمیشن Creature: کارگاه حرکتی، اصول انیمیشن بازی، انیمیشن کارتونی برای انیمیشن های سه بعدی و موارد دیگر. این دوره‌ها باید پرداخت شوند و قیمت ها از ۶۹۹ دلار شروع می‌شوند.

 آموزش آنلاین انیمیشن

۲D Animation 101

۲D Animation 101 یک مدرسه آموزش انیمیشن کارتونی است برای هر کسی که می‌خواهد یاد بگیرد که چگونه شخصیت ها و داستان های خود را به زندگی بیاورد و متحرک کند. اساتید آنها سابقه و هدف در ساخت فیلم را دارند و به شما کمک می‌کنند یاد بگیرید که چگونه فیلم واقعی را تهیه کنید، نحوه تهیه عکس‌های شگفت انگیز، نحوه انجام ریخته‌گری، ضبط صدا، انیمیشن، تولید پست، موسیقی و جلوه های صوتی، نحوه نوشتن داستان خوب. آنها تکنیک‌های مختلفی را برای مناطق خاص در تولید فیلم‌های انیمیشن دو بعدی پوشش می‌دهند. آنها دوره‌های انیمیشن متنوعی در زمینه نرم افزارهای مختلف انیمیشن و ویرایش دارند. قیمت ها به عنوان حداقل ۹ دلار شروع می‌شود.

 آموزش آنلاین انیمیشن

Animation A Team

Animation A Team یکی دیگر از آموزشگاه‌های انیمیشن آنلاین است که توسط Rob Hemmings یک انیماتور با تجربه تاسیس شده است و در زمینه فیلم‌هایی مانند The Dark Knight ، فیلم‌های هری پاتر و … کار کرده است. آنها دوره هایی را برای مبتدیان، انیماتورهای متوسط ​​و با تجربه ارائه می‌دهند که از پنج روز تا هشت ماه متغیر است. برخی از دوره های جالب دوره ۸ ماهه انیمیشن ۳ بعدی آنلاین موجودات، ۶ ماه دوره توقف حرکت آنلاین، ۱ ماه دوره صاف سازی و پالایش آنلاین و… می‌باشد همچنین این دوره‌ها باید پرداخت شوند.

 آموزش آنلاین انیمیشن

Larry’s Toon Institute

موسسه Larry’s Toon یک سایت انیمیشن آنلاین رایگان است که توسط انیماتور لری لوریا اداره می‌شود. او چندین دوره رایگان انیمیشن آنلاین راجع به ساخت شخصیت، زمان بندی، پیش بینی، نمایش، نمایش شخصیت، و موارد دیگر ارائه می‌دهد. همچنین نکات و نکاتی را خواهید یافت که به شما در بهبود مهارت هایتان کمک می‌کند.

 آموزش آنلاین انیمیشن

AnimSchool

AnimSchool یکی دیگر از آموزشگاه‌های آنلاین انیمیشن است که در سال ۲۰۱۰ توسط Dave Gallagher تاسیس شده است. این انیماتور حرفه ای در Blue Sky Studios است و همه اساتید نیز انیماتورهایی هستند که هنوز در این زمینه کار می‌کنند، در استودیویی مانند Dreamworks ، Pixar ، Disney و…. آنها برنامه‌هایی برای انیمیشن سه بعدی، شخصیت های سه بعدی، مدل سازی و …دارند.

 آموزش آنلاین انیمیشن

I Animate

I Animate یک مدرسه محبوب انیمیشن آنلاین است که توسط انیماتور جیسون رایان آغاز شده است. تیم I Animate توسط انیماتورهایی تشکیل شده است که در صنعت انیمیشن فعالیت می‌کنند. آنها کارگاه هایی راجع به انیمیشن بازی، انیمیشن ویژگی ها، انیمیشن موجودات، تقلب، ضبط حرکت، مدل سازی و موارد دیگر ارائه می‌دهند. به علاوه، آنها نمایش های هفتگی را با آموزش جیمز رایان، آموزش انیمیشن جیسون رایان، سخنرانی های ضبط شده و غیره ارسال می‌کنند.

 آموزش آنلاین انیمیشن

Udemy

Udemy یک بستر یادگیری و آموزش آنلاین انیمیشن است که توسط بسیاری از بزرگسالان و دانش آموزان استفاده می‌شود و می‌خواهند مهارت های خود را بهبود بخشند. آنها بیش از ۴۰،۰۰۰ دوره از جمله رشته انیمیشن دارند. چند نمونه از دوره ها عبارتند از: سینماتوگرافی برای موارد ضروری برای انیمیشن ۲D، زبان بدن در شخصیت‌های انیمیشن، ملزومات انیمیشن ۲D در Anime Studio Pro 11، دوره طراحی و کاراکتر انیمیشن Ultimate 2D Game و دوره انیمیشن و … دوره ها یا بدون هزینه و یا دارای شهریه است.

 آموزش آنلاین انیمیشن

Animation Apprentice

در سال ۲۰۱۲ الکس ویلیامز انیمیشن کارآموز را تاسیس کرد، یک مدرسه انیمیشن آنلاین است که هنر شخصیت و انیمیشن موجودات را آموزش می‌دهد. وی ۲۵ سال در این زمینه کار کرده است و انیمیشن ساز، طراح بیش از ۲۰ فیلم برای استودیوهایی مانند دیزنی، DreamWorks، فاکس و… بود.

 آموزش آنلاین انیمیشن

 

برای مشاهده نمونه های انیمیشن پویاآرت کلیک نمایید.

 

 

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.    

امتیازدهی

دیدگاه خود را ارسال کنید...