🔹اپیزود اول : انسانهای اولیه بصورت انفرادی در غارها زندگی می کردند و از طریق شکار زندگی را سپری می نمودند. در عصر حجر یاد گرفتند که اولین ابزار را بسازند. ساخت این ابزار شروعی بود که هرگز پایان نمی پذیرد. کسی نمیداند بیماریهای آن زمان چه بودند و درمان چگونه بود. تازه شکار کردن هم ریسک بالایی داشت و امکان آسیب دیدگی زیاد بود. بنابراین 👇👇

🔹اپیزود دوم : انسانها کم کم یاد گرفتند با ابزار خود کشاورزی کنند و برای زمانی که شکار نداشتند یا برای کم کردن ریسک زندگی با کشاورزی شکم خود را سیر کنند. پس با تغییر رویه در سبک زندگی موفق شدند عمر خود را طولانی تر نمایند. حالا دیگر می دانستند برخی از گیاهان می تواند بعضی از دردها را تسکین دهند. اما آفتها پیدا شدند و نیازها تغییر کرد. بنابراین 👇👇

کرونا

🔹اپیزود سوم: انسانها باز هم سبک زندگی خود را عوض کردند. به زندگی اجتماعی روی آوردن که هم افکار خود را به اشتراک بگذارند و هم نیروی خود را افزایش دهند، حتی دوره های متمادی تلاش کردند با جنگ و گریز و گرفتن غنائم جنگی از قبیله های دیگر، ریسک خود را افزایش دهند ” یا میمیریم یا غنائم زیادی بدست میاوریم و راحت زندگی می کنیم” اما برای مداوا کردن زخمهای جنگی نیاز به دارو و درمان داشتند. بنابراین 👇👇

🔹اپیزود چهارم : نسل بشر تلاش کرد کشف کند و کشف کند تا هر روز ریسک زندگی رو کمتر کرده و عمر خود را طولانی تر نماید اما طبیعت همیشه قصد مدارا کردن نداشت و قصد داشت جایگاه خود را حفظ کند.
هر وقت انسان به قصد رفع نیازهایش به طبیعت حمله کرد طبیعت هم پاسخ درخوری در آستین داشت. اما نسل بشر هنوز زنده است و همیشه با تغییر در سبک زندگی راه گریز را پیدا کرده است.

🔹اپیزود پنجم : بیماریهای گوناگون فقط بخاطر رفتار نادرست یا جهت اصلاح مسیر انسانها ظهور کردن و انسانها تلاش کردن هم راه درمان را پیدا کنند و هم سبک زندگی خود را تغییر دهند اما این سیر تکامل ادامه داشته تا به امروز رسیدیم.
طاعون آمد و همه گیر شد، هم درمانش کشف شد و هم تغییر در سبک زندگی ایجاد کرد (اصلاح روابط انسان با حیوانات و توجه به زباله ها)
وبا آمد و همه گیر شد، هم درمانش کشف شد و هم تغییر در سبک زندگی ایجاد کرد (اصلاح بهداشت فردی و رشد در تکنولوژی سرویس بهداشتی)
سفلیس و سوزاک آمد و همه گیر شد، هم درمانش کشف شد و هم تغییر در سبک زندگی ایجاد کرد (اصلاح بهداشت جمعی و روابط بین انسانها)
موارد بسیار است.
حال کرونا ظهور کرده پس باید علاوه بر پیدا کردن راههای درمان، از تاریخ درس گرفته و سبک زندگی خود را تغییر دهیم.👇👇

🔹اپیزود ششم: با دقت در رفتار تاریخی ویروسها و شباهت آنها با کرونا (همه گیری ، ایجاد رعب و وحشت) گروهی در پی پیدا کردن درمان هستند و گروهی هم در پی یاد گرفتن سبک جدید زندگی.
با بررسی رفتار چند ماهه گذشته متوجه می شویم شکل همه چیز بسمت دیجیتالایز شدن بیشتر پیش میرود.
حال آنانکه زودتر این موضوع را درک نموده و زودتر سبک زندگی و حتی سبک کسب و کار خود را بسمت دیجیتال شدن سوق دهند به گواهی تاریخ قطعا موفقتر خواهد بود.
تمام کسب و کارها دچار رکود اقتصادی شده اند حتی کارخانجات ساخت هواپیما، اما کسب و کارهای اینترنتی افزایش درامد سه برابری داشته اند، این پیغام چه معنی می دهد ؟
یقین داشته باشید بزودی خیلی از روشهای سنتی و کسب و کارهای سنتی محو خواهند شد. و همه چیز به دنیای دیجیتال گره خواهد خورد
🤔و اما یک سوال چالش برانگیز :
آیا باور دارید جنگ کردن هم خیلی تغییر کرده و دیجیتالایز شده ؟ در جنگهای آینده حتی تانکها که سالهای متمادی برای پیشرفت آنها هزینه شده است، هیچ کاربردی نخواهند داشت.

 برای اطلاعات بیشتر در زمینه  تکنولوژی نوین، تحقیق و توسعه و آموزش طراحی سایت  پایگاه خبری تحقیق و توسعه R&D NEWS  را  مطالعه نمایید.

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.

در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.

در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.

اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...