نرم افزار ساخت موشن گرافیک

موشن گرافیک یک شکل از هنر منحصر بفرد و پیچیده است که مهارتهای زیادی را به فرد می دهد. ترکیب طراحی گرافیکی با انیمیشن برای ساخت ویدئوهای جذاب است. جدا از اینکه هیچ مهارتی در کار با نرم افزار نداشته باشید یا اینکه در طراحی موشن گرافیک حرفه ای باشید احتمالا این را می دانید که نرم افزار ساخت موشن گرافیک After Effects یک نرم افزار اصلی در طراحی موشن گرافیک است. در این مقاله با قابلیت ها و کاربردهای نرم افزار بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش موشن گرافیقابلیت های نرم افزار ساخت موشن گرافیک After Effects

نرم افزار ساخت موشن گرافیک افتر افکت دارای قابلیت های متعددی است که طراحان موشن گرافیک را قادر به انجام کارهای حرفه ای می نماید. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های نرم افزار می پردازیم.

  • ویرایش لایه ها

یکی از قابلیت های نرم افزار After Effects قابلیت ویرایش لایه ها است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا سازمان یافته بوده و در زمان خود صرفه جویی کنید. شما در طراحی موشن گرافیک با لایه های مختلفی روبرو هستید که تمام آنها برای شما اهمیت ندارند. ممکن است برای دو ثانیه اول یک سکانس نیاز به لایه خاصی داشته باشید. در ادامه پس از این دو ثانیه دیگر نیازی به این لایه نخواهد بود. ویراش لایه ها کمک زیادی به شما خواهد نمود.

  • ایجاد مسیرهای انیمیشنی

نرم‌افزار ساخت موشن گرافیک افترافکت یک ابزار ایده ال برای ایجاد مسیرهای متحرک در طول فیلم و تصاویر است. در نرم افزار به دو روش می توانید اینکار را انجام دهید. شما با استفاده از ابزار قلم خود می توانید مسیر مورد نظر را بر روی ویدئو ترسیم کنید.

  • بردارها و پیکسل ها

یک عادت معمولی در دنیای هنر دیجیتالی کار با بردارها و پیکسل ها است. هنگامی که برای اولین بار با نرم افزار ساخت موشن گرافیک After Effects کار می کنید آنرا بسیار ساده و راحت می بینید. بر خلاف نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور که هر کدام پیکسل محور یا بردار محور هستند، افتر افکت هر دو قابلیت را با هم دارد.

  • کار کردن با RGB

نرم افزار After Effects از مد رنگی RGB استفاده می کند. این مد رنگی بهترین نوع برای ویدئو و فیلم ها است.

تکنیک های موشن گرافیک

نرم افزار ساخت موشن گرافیک After Effects دارای قابلیت های متعدد دیگری مانند کنترل فریم های اصلی در گراف ادیتور و امکان استفاده از ابزار Puppet است که امکان جانمایی نقاط مختلف در یک انیمیشن برای حرکت را به شما می دهد. بدین ترتیب تمام نقاط و اجزایی که در حین حرکت نیاز به تحرک دارند نشانه گذاری خواهند شد. همچنین قابلیت کنترل فریم ها امکان ایجاد تحرک و جابجایی را به انیماتور می دهد، با ویژگی های منحصر بفرد خود و سهولت کارکرد، یکی از برترین نرم افزارها در آموزش موشن گرافیک محسوب می شود.

آموزش و بررسی نمونه موشن گرافیک افتر افکت

نرم افزار ساخت موشن گرافیک افترافکت یک نمونه مهم و کاربردی در آموزش موشن گرافیک است. کاربرانی که تصمیم به فراگیری موشن گرافیک دارند می توانند کار خود را با این نرم افزار شروع کنند. همچنین برای بررسی نمونه موشن گرافیک و کارهایی که با این نرم افزار صورت گرفته است به صفحه  اینستاگرام پویاآرت مراجعه کنید. 

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

امتیازدهی

دیدگاه خود را ارسال کنید...