بهبود سئو سایت نیاز به بهبود ساختار آن سایت و در نظر گرفتن نوع محتوی سایت دارد. مثلا رقابت طراحی سایت حرفه ای اخذ ویزا و سایت تولید پوشاک کاملا متفاوت است. چنانچه سایت اخذ ویزا روزی یک مطلب برای حفظ موقعیت خودش نیاز دارد، سایت پوشاک شاید به یک مطلب در بین هفته نیازمند داشته باشد. برای این منظور بایستی از خدمات سئو سایت حرفه ای با توجه به انواع سئو سایت استفاده  کرد.

بهبود سئو سایت

موارد مهم موثر در بهبود سئو سایت

سایت‌های پربازدید، رقابت خیلی بیشتری با هم دارند و به علت استراتژی متفاوتی که با هم دارند، موفقیت‌های یکسانی ندارند. پشنهاد پویاآرت برای بهبود سئو سایت ، بررسی سایت توسط تیم متخصص سئو سایت است. در ذیل جهت بهبود سئو سایت پاره‌ای از موارد مهم را بررسی می‌کنیم:

  • استفاده کردن تصاویر

امروزه از روش‌های خیلی کاربردی جهت بالا بردن رتبه یک سایت در جستجوی گوگل، استفاده کردن تصاویر و انجام سئو تصاویر سایت است.

  • استفاده کردن محتوی

کیفیت محتوی می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک بکند.

  • استفاده کردن پادکست

ساخت پادکست هم روشی جهت جذب مخاطب‌های بیشتر به سایت است.

  • استفاده کردن شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی در بالا بردن رتبه سایت نقش بسزایی دارند و موجب موفقیت سایت شما می‌شوند.

 

موارد مهم موثر در بهبود سئو سایت

 

عوامل موثر درونی 

با تقویت بسترهای درونی در طراحی سایت تهران ، شما قادر خواهید بود جایگاه‌های بسیار بالاتری را در گوگل کسب کنید. در ذیل به نکاتی اشاره می‌کنیم که جایگاه شما را در موتورهای گوگل بالا برده و باعث سرعت بهبود سئو سایت شما ‌شود:

 

۱- سئو موبایل

از مواردی که شما را جهت بهبود سئو سایت کمک می‌کند، سئو کردن سایت برای موبایل است. بعد از آن بایستی در واقع ریسپانسیو بودن سایت را رعایت بکنیم، به این علت که گوگل به سایت‌هایی که برای موبایل بهینه‌سازی شده باشد، اهمیت بیشتری خواهد داد.

۲- سرعت لود سایت

از عوامل دیگری که روی بهبود سئو سایت خیلی موثر است، کار کردن روی سرعت سایت است. هر چقدر سرعت سایت شما بالاتر باشد یا زمان لود سایت شما کم‌تر باشد، سایت بهتری خواهید داشت. به همین جهت همیشه سعی کنید سرعت لود سایت شما از رقبا بالاتر باشد.

۳- متا توضیحات

از موارد دیگر که به بهبود سئو سایت شما کمک خواهد کرد، متا توضیحات برای هر صفحه بایستی کامل و کوتاه باشد. گوگل برای این مورد نیز اهمیت بسیار بالایی در رتبه‌بندی سایت ها قائل می‌باشد.

۴- رفع خطای ۴۰۴

یک سایت خوب نباید خطاهایی مانند خطای ۴۰۴ داشته باشد، چنانچه سایت شما دارای صفحه ۴۰۴ زیادی باشد، گوگل آن را یک امتیاز منفی در نظر می‌گیرد.

۵- آپدیت مطالب قدیمی سایت

آپدیت شدن سایت، بالاترین امتیاز جهت بهبود سئو سایت است، بنابراین همواره سایت خود به‌روز نگه دارید. چرا که یکی از با اعتبارترین راه‌ها برای اینکه شما همیشه در صدر گوگل دیده شود، در واقع به روز بودن سایت و مطالب شماست.

۶- حذف لینک اسپم

بهتر است لینک‌ سایت‌های اسپمر را از کنسول گوگل حذف کنید تا باعث پایین آمدن رتبه سایت شما نشود.

۷- بک لینک خوب

استفاده از بک لینک‌های قوی و موثر در بهبود سئو سایت خیلی موثر است.

۸- بهبود محتوای سایت

یکی دیگر از اقدامات که برای بهبود سئو سایت ، تولید محتوای جدید و مناسب است. سعی کنید کاربران را به صفحات مناسب از سایت خود راهنمایی کنید.

۹- مخفی نمودن محتوا

قبل از طراحی، سایت خود را از دید موتورهای جستجو پنهان کنید، چرا که گوگل سایت ما را به عنوان یک سایت بی مطلب و بدون ارزش می‌بیند.

۱۰- لینک خارجی کم و خوب

لینک‌های خارجی شما بایستی از سایت‌های معتبر و معروف باشند. بهتر می‌باشد حدالمقدور لینک خارجی در سایت شما نباشد.

۱۱- میزان چگالی

چگالی کلمات محتوی رعایت کنید. بهتر است آن‌را در حدود ۳درصد نگه دارید، یعنی نسبت کلمات به کل محتوی حدود ۳درصد بماند.

۱۲- آفت محتوای تکراری

محتوای تکراری سایت خوب را خیلی راحت از نتایج گوگل پایین می‌آورد. بنابراین همیشه کم بنویسید اما مطالب کپی ننویسید. زیرا به بهبود سئو سایت حتما لطمه می‌زند.

۱۳- عناوین مناسب

برای سایت خود عنوان‌های جذاب و مشتری‌پسند استفاده کنید، تا شما را در بهبود سئو سایت تان یاری کند.

۱۴- مصاحبه با افراد معروف

مصاحبه با افراد معروف و در زمینه کاری‌ شما به بهبود سئو سایت کمک خواهد کرد.

۱۵- استفاه از کلمات کلیدی در عناوین

از کلمات کلیدی استفاده کنید که بازده بیشتری دارد و به افزایش رتبه سایت شما همچنین بهبود سئو سایت شما در موتور جستجوگر گوگل کمک شایانی می‌کند.

 

عوامل موثر خارجی

  • گرفتن بک‌لینک مناسب

بهبود سئو سایت شامل فعالیت‌هایی در خارج از سایت است که اغلب به آن “ساختمان پیوند” می‌گویند. هدف آن افزایش تعداد پیوندهای معتبر از سایت های دیگر است، زیرا موتورهای جستجوگر از آن‌ها به عنوان رأی اعتماد استفاده می‌کنند.

پیوندها از سایت‌ها و صفحات با محبوبیت و ارزش بیشتر به سایت‌های ناشناخته و ضعیف جهت شناسایی به موتورهای جستجو منتقل می‌شوند. البته باید توجه کنیم که به عنوان اسپم شناخته نشود. بنابراین کیفیت بک لینک مهمترین سیگنال است.

بک‌لینک گرفتن همان‌گونه که باعث بالا رفتن رتبه سایت شما می‌شود، احتمال دارد باعث پنالتی سایت شما و حتی حذف سایت شما از نتایج گوگل شود. بنابراین دقت کنید که از چه سایتی لینک می‌گیرید. اگر در این زمینه تخصصی ندارید، پویاآرت حتما در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد.

  • شبکه‌های اجتماعی

از موارد مهم دیگر در بهبود رتبه سایت، شبکه‌های اجتماعی است که سبب بهبود سئو سایت می‌شود. برای انجام بهتر سئو، بایستی بر روی شبکه‌های اجتماعی که برای کشورهای زبان فارسی اهمیت بیشتری دارد، کار شود. مثلا شبکه‌هایی مانند فیسبوک و تویئتر در اولویت انتخاب شما می‌توانند باشند.

 

عوامل موثر خارجی در بهبود سئو سایت

نتیجه‌گیری از بهبود سئو سایت

بهبود سئو سایت عوامل مختلفی را در بر می‌گیرد که هر کدام از آن‌ها به تنهایی در سئو سایت تاثیر می‌گذارند و سبب بهتر شدن شرایط سایت می‌شود. همه عوامل ناشی از سیاست کلی در سئو سایت است که هر یک قسمتی از کل این موضوع است.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...