اضافه شدن فیلتر اخبار به گوگل سرچ کنسول 

در قسمت performance گوگل قسمتی برای فیلتر کوئری ها وجود دارد که علاوه بر web ، image و video اخیرا news نیز به آن اضافه شده است. اکنون می توانید ترافیک بخش خبری وبسایت تان را در گزارش عملکرد گوگل مشاهده کنید. گوگل گزارش عملکرد را در سرچ کنسول را به روز کرده است تا بتواند با استفاده از ترافیک “اخبار” در فیلتر بتوان آن را فیلتر کرد. گوگل روز سه شنبه ۲۱ جولای در توییتر گفت “اکنون می توانید میزان ترافیک بخش اخبار را در جستجوی گوگل تجزیه و تحلیل کنید.”

فیلتر news در گوگل سرچ کنسول

همچنین می توانید گزینه “compare” را انتخاب کنید تا ترافیک خبری را با وب یا تصویر یا ترافیک ویدیویی مقایسه کنید. با ورود به بخش performance و انتخاب گزینه search type ، در بخش فیلترها می توانید موارد زیر را اعمال کنید:

وب: نتایجی که در برگه All ظاهر می شوند.

تصویر: نتایجی که در برگه نتایج جستجو تصویر ظاهر می شوند.

ویدیو: نتیجه هایی که در برگه نتایج جستجوی فیلم ها ظاهر می شوند.

اخبار: نتایجی که در برگه نتایج جستجوی اخبار نشان داده می شود.

بخش اخبار در سرچ گوگل

نمایش این نتایج در سرچ کنسول از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ شروع شده است. سایت های خبری همواره از معتبرترین و پرترافیک ترین وبسایت ها در جهان هستند و گوگل برای آن ها این ابزار بسیار کاربردی را در سرچ کنسول قرار داده تا بتوانند ترافیک ورودی شان را آنالیز کنند. اگر وبسایت خبری دارید و می خواهید در نتایج سرچ به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوید حتما از کدهای اسکیما در وب سایت تان استفاده کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

گوگل ادز چیست و نگاهی سریع به امکانات آن

 

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...