طراحی سایت اختصاصی همانند طراحی خانه‌‌ای است که طبق نیاز مالک طراحی شده است. در صورتی که مایل هستید سایت شما طبق نقشه خودتان طراحی شود، پویاآرت طراحی سایت اختصاصی را پیشنهاد می‌دهد. سایت اختصاصی اصولاً عملکردی خاص دارد که از ابتدا به طراحی و کدنویسی و نیاز دارد.

 

طراحی سایت اختصاصی

 

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

عموما طراحی سایت اختصاصی فعالیت‌هایی شامل طراحی، کدنویسی و چیندمان کاملا اختصاصی می‌باشد. هدف از طراحی سایت اختصاصی تامین نیازهای مختلف مشتری هست. مانند: داشتن ظاهر گرافیکی منحصر به فرد از لحاظ ظاهری، بالا بودن امنیت، سرعت، داشتن رابط کاربری مناسب و به کارگرفتن آخرین فن‌آوری در حیطه طراحی سایت. اگر مایل به طراحی سایت شرکتی کاملا اختصاصی هستید، پویاآرت خواهد توانست، سایت ایده‌آل شما را همراه سئو سایت حرفه ای درمیان رقیب‌های فعال طراحی بکند.

 

مزیت طراحی سایت اختصاصی

چنانچه قصد داشتن سایت جدید را دارید، اگر قالب‌ آماده را به کار ببرید، افزونه‌های زیادی را احتیاج دارد. در صورت استفاده از سایت‌ اختصاصی، این اطمینان داده می‌شود که کسی حق کپی از سایت شما را ندارد و سایت کاملا در اختیار شما است. فقط بایستی قبل از درخواست سایت اختصاصی اطلاعات کامل خود را به طراح سایت ارائه دهید. طراح نیز با دقت به موارد خواسته شده، سایت اختصاصی برای شما را طراحی می‌کند.

 

مزیت طراحی سایت اختصاصی

 

علت نیاز به طراحی سایت اختصاصی

اولین سوال که احتمالا ذهن افراد را درگیر می‌کند می‌تواند این باشد. سایت‌های وردپرسی تمام آنچه که هر کسی می‌خواهد را دارد، پس چرا بایستی هزینه بیشتری پرداخت شود و سایت اختصاصی جهت شغل‌ها طراحی کرد؟

در جواب باید گفت، قالب‌ آماده وردپرس که ظاهر گرافیک زیبایی دارد، تکراری می‌باشد. ممکن نیست شما قالبی ببینید که کسی قبل شما، آن‌را استفاده نکرده باشد. چنانچه می‌خواهید سایت کاملا متفاوت و تک داشته باشید، استفاده از سایت اختصاصی ضروری است.

نکته دیگر این‌که، وقتی قالب آماده را به کار می‌برید درون آن چندین افزونه نصب شده که قطعا هر کدام از افزونه‌ها سرعت سایت را می‌کاهد. بنابراین وقتی از قالب یونیک استفاده می‌کنید، اطمینان خواهید داشت که سایت شما بدون نیاز به افزونه همه چیز را دارد. سرعت سایت به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد. سرعت سایت از مهمترین گزینه‌ها در سئو سایت شرکتی و فروشگاهی است.

 

قیمت طراحی سایت اختصاصی چقدر می‌باشد؟

چنانچه تمایل برای طراحی سایت اختصاصی دارید، حتما سوالات راجع به قیمت و عوامل وابسته به آن به ذهن شما می‌رسد که بستگی به عوامل زیادی، از جمله نوع برنامه ‌نویسی دارد. البته به‌کار بردن گرافیک و موشن گرافیک‌ ها، هزینه جدا دارند و بسته به نوع سایت درخواستی قیمت‌ها متفاوت است و نمی‌شود قیمت تقریبی را تعیین کرد. مثلا قیمت طراحی سایت فروشگاهی خیلی بیشتر از قیمت طراحی سایت شرکتی است. شرکت های طراحی سایت، همچنین نحوه قیمت‌گذاری متفاوتی دارند.

 

قیمت طراحی سایت اختصاصی

 

طریقه پیدا کردن طراح سایت اختصاصی چیست؟

با دانستن عبارت سئو چیست؟ و پیاده‌سازی موارد آن در سایت، کاربران با جستجو عبارت طراحی سایت اختصاصی در گوگل سایت‌های متفاوتی را خواهند دید. اما این که کدامیک از سایت‌ها کارآمدتر هستند، با وارد شدن داخل هر سایت و جستجوی کامل سایت و نمونه کارها، افراد متوجه خواهند شد کدامین سایت مناسب جهت طراحی سایت اختصاصی هستند. پویاآرت با داشتن سابقه چندین ساله خواهد توانست نیاز شما عزیزان را در زمینه طراحی سایت منحصر به فرد برآورده کرده و سایتی کاملا یونیک را برای شما طراحی کند.

شما می‌توانید درخواست مورد نیاز خود را به آسانی در همین سایت ثبت نمائید. با شماره‌های درج شده در سایت نیز تماس بگیرید و درباره نحوه انجام طراحی، سوالات مد نظر خود را از مشاوران پویاآرت بپرسید. با به دست آوردن اطلاعات کامل‌تر، راحت‌تر می‌توانید تصمیم بگیرید که کار طراحی سایت خود را به چه کسی بسپارید. به یاد داشته باشید که ما همواره در پی آن هستیم که بهترین و مناسب‌ترین گزینه را پیش روی شما قرار دهیم.

 

طریقه یافتن طراح سایت اختصاصی

 

تصمیم نهایی درباره طراحی سایت اختصاصی

اکنون که با طراحی سایت اختصاصی کاملا آشنا شدید. نوبت به تصمیم‌گیری خواهد رسید، طراحی سایت همراه قالب آماده و با قیمت پائین‌تر و یا طراحی سایت اختصاصی ؟ تمامی جوانب را در نظر داشته باشید. اگرچه قیمت طراحی سایت اختصاصی بالاتر است، اما شما برای طراحی کاملا حق انتخاب دارید. در طراحی با قالب آماده هزینه طراحی سایت شما کمتر است، اما اگر مایل به تغییرات جدی‌تر در سایت باشید و به برنامه نویسی تسلط نداشته باشید، ممکن نیست. بعد از طراحی سایت اختصاصی، شما قادر به تغییرات مد نظر خود هستید ولی در طراحی با قالب آماده یا غیرممکن است و یا هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت.

با مشاهده تفاوت‌ها در هر دو طراحی سایت، چه اختصاصی و چه با قالب‌های پیش‌ساخته تصمیم نهایی با شماست. اما اگر در تصمیم‌گیری تردید دارید، می‌توانید از متخصصین پویاآرت مشاوره رایگان بگیرید. می‌توانید مطمئن باشید مشاوران پویاآرت مناسب‌ترین گزینه را برای طراحی سایت به شما معرفی خواهند کرد.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...