چرا ویدیو کوتاه باید بخشی از استراتژی محتوای شما باشد؟

محتوای خود را با توجه به شرایط امروز تطبیق دهید، تا از اثر بخشی آن‌ها استفاده کنید. برای مثال YouTube در سال‌های اخیر به یک مرکز تجاری برای تبلیغات تبدیل شده است، و شما قبل از شروع هر ویدیویی که انتخاب کرده‌اید یک تبلیغ کوتاه را مشاهده می‌کنید. همه ما تبلیغات زیادی، به مدت‌های دقیقه‌ای یا حتی ۳۰ ثانیه‌ای در رسانه‌های سنتی مثل تلویزیون و رادیو دیده و شنیده‌ایم، این زمان برای تبلیغ بسیار طولانی است و معمولا در ۱۰ ثانیه‌ اول مشکل حل می‌شود و یا حوصله شما سر می‌رود.

چرا فیلم کوتاه باید بخشی از استراتژی محتوای شما باشد

تبلیغ‌کنندگان در YOUTUBE ، برخلاف تبلیغ دهندگان سنتی قادر هستند به صورت مداوم بینندگان را در یک بازه زمانی کوتاه درگیر کنند و این باعث می‌شود تا بازاریابی ویدیویی خود را کار آمد‌تر و موثرتر نشان دهند. شما هم باید از ویدیو کوتاه تبلیغاتی استفاده کنید.

 

فاصله کوتاه توجه و محتوا

با توجه به این‌که رسانه‌های اجتماعی با تجارب تجسمی بر جهان مسلط هستند، میانگین توجه انسان‌‍‌ها نیز کوتاه‌تر شده است. فیلم‌های کوتاه به شما آزادی بیشتری می‌دهند تا ویدیو‌هایی با قابلیت جذب بیشتر ایجاد کنید، که بی‌نیاز از ایجاد محتوای طولانی است و نتیجه بهتری نیز برای شما به همراه دارند.

 

مردم به دلایل منطقی، احساسات را می‌خرند، بنابراین پذیرش احساسات در مدت زمان کوتاه مسلماً کاری دشوار است که باید به این هدف برسید.

 

استراتژی‌های متمرکز بر محتوا بر نحوه بازاریابی شرکت‌ها، افراد و برند‌ها حاکم هستند. فیلم‌های کوتاه به طریق مختلفی مثل تیزر‌ها، پخش زنده، محتوای برند‎ها و غیره ارائه می‌شوند. گذشته از این حرف‌ها شما نیاز به ایجاد علاقه بین مخاطبانتان دارید و باید از نظر عاطفی هماهنگ باشید، پس از آن به عنوان یک بازاریاب، علاقه‌ای را که در نام تجاری یا خدمات خود وجود دارد را منتقل می‌کنید.

 

مرحله استراتژی تئوری

یک استراتژی وجود دارد که ما آن‌را “مرحله تئوری” می‌نامیم که به ما این امکان را می‌دهد تا هر محتوایی را که ایجاد می‌کنیم را تقویت و دوباره تقویت کنیم. محتوا، محتوا، محتوا، همه چیز را ضبط و ثبت کنید. مخاطبان می‌خواهند در پشت صحنه، هر روز، موفقیت و شکست‌ها را ببینیند.با هر کاری که انجام می‌دهید، به عنوان یک صحنه یا مرحله جدید نگاه کنید، هر عملی، هر فکری، هر نیتی، فعالیتی یا هر رویدادی را که انجام می‌دهید را به عنوان یک موضوع برای تولید فیلم‌های کوتاه ببینید.

چرا فیلم کوتاه باید بخشی از استراتژی محتوای شما باشد

رسانه‌های اجتماعی را به عنوان یک صحنه ببینید که برای شما آماده است. بسیاری از افراد نوجوان و جوان به این موضوع زیاد واکنش نشان می‌دهند که اگر موضوعی در رسانه‌های اجتماعی منتشر نشود، یعنی اصلاً اتفاق نیوفتاده است. امروزه این درک صحیح است، به همین دلیل باید به همه چیز به عنوان یک صحنه جدید نگاه کرد.

 

 هرچه بیشتر آن‌چه را که مربوط به نام تجاری شما یا فلسفه کاری شما است را مستند کنید، ارتباط بیشتری بدست خواهید آورد، هرچه ارتباط بیشتر داشته باشید، روابط زیادتری برقرار خواهید کرد.

 

با ظاهر خود اعمال نفوذ کنید

به عنوان مثال، شما یک مصاحبه بزرگ را در تلوزیون رزرو کرده و خواهید انجام داد و نمی‌توانید منتظر باشید تا مردم شما و لحن شما را تصور کنند و احتمال اینکه افرادی که می‌خواهید آن را ببینند، واقعاً آن را دیده‌اند؟

به طور طبیعی شما قصد دارید، این مصاحبه را در اینستاگرام یا فیس بوک انجام دهید، توییتر یا ایمیل آن را برای همه به اشتراک بگذارید، ارسال ویدیو ظاهر خودتان، باعث می‌شود که مانند یک تبلیغ کننده خود به نظر برسید، در عوض شما از آن به عنوان یک صحنه برای جذب آدم‌ها استفاده می‌کنید و آن را به یک وبلاگ تبدیل می‌کنید و روند موفقیت خود را با همه به اشتراک می‌گذارید. آغاز، میانه، پایان مصاحبه، فضای سبز، پیش مصاحبه و ظاهر خودتان را در قالب یک فیلم کوتاه و عاطفی جذاب گسترش دهید.

 

مزایای مختصر بودن ویدیو تبلیغاتی

چرا باید به فرم ویدیویی کوتاه روی بیاوریم؟

 

توزیع آسان

شما به راحتی می‌توانید ویدیو های ۸ تا ۱۰ ثانیه‌ای را در فایل‌های بسیار کم حجم در همه جا به اشتراک بگذارید.

 

به خاطر سپردن آسان تر

این موضوع یک عامل بسیار بزرگ است، که عموما بخاطر فاصله توجه کوتاهی که مردم دارند، همسو می‌شود. به نظر مخاطب فکر کنید. آیا ما کل سخنرانی مارتین لونر کینگ را بخاطر می‌آوریم یا آن بخشی را که می‌گوید “من یک آرزو دارم” را به خوبی به یاد می‌آوریم؟ به نظر شما کدام را به خاطر می‌آورید؟ همین موضوع در فیلم کوتاه نیز صدق می‌کند، مختصر باشید، عکس‌ها، تصاویر مهم و احساساتی که در هر صحنه بوجود می‌آید، را ضبط کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

 

آسان برای تغییر مجدد

از آنجا که فاصله توجه‌ها کوتاه‌تر است و زمان بندی را می‌توان کوتاه کرد، پس می‌توان به سرعت محتوا را تغییر داد، زمانی که یک محتوا را ضبط می‌کنید و اگر محتوای خوبی از آب در نیامد، شما به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید جزئیات آن را تغییر دهید و نگران باقی قسمت‌ها نباشید. فیلم‎‌های کوتاه و محتوای برند، دوتا از قدرتمندین ابزار‌ها برای درگیر کردن مخاطب است. برای به اشتراک گذاشتن خود با ۳.۲ میلیارد نفر در دنیایی اینترنت از این مزایا به خوبی استفاده کنید.

 

به منظور تقویت پیام خود، یادگیری، ضبط مجدد و دائمی کردن محتوای خود این کارها را انجام دهید. صحنه‌ها و مراحل خود را به دنیا نشان دهید و این اصل را فراموش نکنید که، مردم به دلایل منطقی با احساساتشان خرید می‌کنند و ویدیو کوتاه ولی با کیفیت بهترین روش برای ورود و درگیر کردن احساسات در دنیای امروز است.

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...