آپدیت الگوریتم های گوگل کدام محتوا را به صدر نتایج منتقل می کند؟ 

قادر به پیش بینی نیاز مخاطبان هدف خود باشید. اگر در سایت تان تولید محتوا انجام دهید و مطمئن باشید پس از انتشار به روزرسانی جدید گوگل ، رتبه بهتری را کسب می کنید ، هدف شما مطابق با اصول سئو است.

 

در حال حاضر صرفا با تولید محتوای خوب نمی توان به نتایج مثبت در گوگل امیدوار بود چون همه سایت ها روی محتوای خوب تمرکز کرده اند ، بنابراین کافی نیست و گوگل هنگام رتبه دهی به وبسایت ها موارد دیگری علاوه بر کیفیت مقاله را مد نظر قرار می دهد.

 

آنچه کاربر می خواهد را پیش بینی کنید

اگر بتوانید محتوایی را که کاربر می خواهد تولید کنید ، حتی قبل از این که بدانند چه می خواهند ، در این صورت شما چیزی را در اختیار کاربر قرار داده اید که  نسبت به دیگر وبسایت ها مفیدتر و باکیفیت تر است. وقتی کاربر با چیزی بیشتر از انتظارش در صفحه مواجه می شود مطمئنا تجربه شگفت انگیزی از وبسایت تان خواهد داشت.

تاثیر محتوا در نتایج جستجو

محتوای کوتاه یا بلند؟

در مورد طولانی بودن محتوا باید بگوییم که این بستگی به هدف کاربر دارد ، بسیاری از کاربران با سرچ سوالاتی که جواب های کوتاه دارد در نتایج به دنبال پاسخ های مفید و کوتاه هستند ، بنابراین در تولید محتوا نیز باید طبق خواسته مخاطب عمل نمود. در بسیاری از موارد نیز با مقاله های مفصل و طولانی می توانیم خواسته کاربر را عملی کنیم. بنابراین تنها چیزی که مهم است ، توجه به خواسته و نیاز کاربر می باشد. توجه به نیازهای کاربران همان چیزی است که رتبه بندی گوگل را مشخص می کند.

 

لینک سازی داخلی

وقتی مخاطب علاوه بر صفحه ای که به آن وارد شده ، از صفحات دیگر هم بازدید کند ، مطمئنا از نظر سئو برای وب سایت رتبه ای عالی لحاظ خواهد شد. رتبه بهتر رابطه مستقیم با تعداد صفحات بازدید شده و زمان حضور مخاطب در سایت دارد. این کار بوسیله لینک سازی داخلی امکان پذیر است ، وقتی کاربر به بخشی از مقاله تان می رسد که درمورد آن مقاله مفصل تری لینک شده ، امکان دارد از آن صفحه نیز بازدید کند که نشان دهنده جامع بودن وب سایت از نظر محتوایی است. بنابراین در هر صفحه اگر کلمه ای وجود دارد که درمورد آن صفحه دیگری در سایت ایجاد شده حتما لینک سازی داخلی باید انجام شود.

 

مطالب پیشنهادی:

ساخت بک لینک باکیفیت _ چگونه بک لینک با ارزش بسازیم؟

نقش سئو در دیجیتال مارکتینگ و تبدیل آن به دروازه ثروت

 

شرکت دیجیتال مارکینگ پویا آرت” ضمن سپاسگزاری از شما بابت مطالعه مقاله فوق، اعلام می‌دارد به پاس این توجه به شما یک جلسه مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) جهت ایجاد یا توسعه کسب و کارتان هدیه می‌دهد تا دانش خود را در اختیار شما گذاشته و تجربه های موفق و بی‌نظیرش را با شما به اشتراک بگذارد.
در این جلسه پر محتوا کارشناسان ما ابتدا با تخصص و کسب و کار شما آشنا می‌شوند و بعنوان یک راهنما و مربی شما را با روش‌های اثربخش دیجیتال مارکتینگ آشنا می‌نمایند.
در این جلسه ی مشاوره، با مفاهیم زیر آشنا می‌شوید.
اصول و مزایای یک “طراحی وبسایت حرفه ایی” و تفاوتها بین “سایت شرکتی” و “سایت فروشگاهی” ، همچنین شما با “روشهای سئو” (SEO) ( Search Engine Optimization) آشنا می‌شوید، در این جلسه مشاوره شما با “اصول برندینگ” و ابزار آن آشنا خواهید شد، جایگاه مشتریان وفادار (“باشگاه مشتریان“) و سامانه “مدیریت ارتباط با مشتریان” (“CRM”) را در میابید ، در خصوص “محتوا مارکتینگ” و “ویدئو مارکتینگ” هم مطالب بسیار ارزنده و آموزنده ایی دریافت می‌کنید، شدیدا پیشنهاد می‌کنیم از این فرصت طلایی استفاده کنید. لازم بذکر است هزینه مشاوره این جلسه حرفه ایی سه ساعته معادل ٣.۵ میلیون تومان است اما برای افرادی که در بخش “ارتباط با ما” یا بخش “برندینگ” فرم تکمیل کنند یا از طریق واتساپ سایت درخواست بدهند،کاملا رایگان خواهد بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید...